مبارزه با استکبار جهانی؛ فلسفه شکل‌گیری انقلاب اسلامی
کد خبر: 3751479
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

مبارزه با استکبار جهانی؛ فلسفه شکل‌گیری انقلاب اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه طارم گفت: مبارزه با استکبار جهانی از اصلی‌ترین و محوری‌ترین شعارهای انقلاب است که باید همواره این اصل مورد توجه قرار گیرد.

مبارزه با استکبار جهانی فلسفه شکل‌گیری انقلاب اسلامی استبه گزارش ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام محمد صادقی‌پور ظهر امروز، 8 مهرماه در جلسه شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، با اشاره به اینکه مردم خدمات نظام را به عینه لمس می‌کنند، اظهار کرد: با توجه به اینکه نسل جوان با شرایط قبل از انقلاب آشنایی ندارند دستاوردهای انقلاب اسلامی بایستی برای آنها بازگو شود تا در جریان بهتر امور در کشور قرار گیرند.
عدالت را مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: عدالت به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری ضعف‌هایی در این حوزه وجود دارد اما پیشرفت‌های فراوانی نیز در ارتقای سطح زندگی، دسترسی به منابع و امکانات به‌ویژه در رسیدگی به روستاها شاهد هستیم.
وی با بیان اینکه قبل از انقلاب سن امید به زندگی در کشور 50 سال بود که به برکت ارتقا شاخص‌های بهداشتی در اقصی نقاط کشور این سن به 79 سال رسیده است، ادامه داد: بها دادن به بانوان به ویژه در پست‌های مدیریتی و توجه ویژه به زیرساخت‌ها از قبیل آب، برق، گاز، مخابرات، بهداشت و درمان، مقاوم‌سازی مسکن به ویژه در روستاها از دیگر دستاوردهای انقلاب در کشور است.
صادقی‌پور بیان نقاط ضعف و قوت را یکی از ضروریات توسعه کشور برشمرده و افزود: بایستی با بررسی‌های کارشناسانه در حوزه‌هایی که عقب هستیم شتاب بیشتری به توسعه کشور دهیم.
امام جمعه شهرستان طارم خدمات دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه بهداشت و درمان را برجسته و از نقاط قوت این دولت عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاری بسیاری توسط دولت در این حوزه انجام گرفت و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نیز حاصل شد.
وی با تأکید بر اینکه مبارزه با استکبار جهانی از اصلی‌ترین و محوری‌ترین شعارهای انقلاب است، اضافه کرد: توجه به این شعار همواره باید مدنظر قرار گیرد.
این مسئول با اشاره به اینکه فلسفه شکل‌گیری انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار جهانی است، ادامه داد: به‌دلیل ایستادگی بر روی این شعار و کوتاه نیامدن در برابر آمریکاست است که متحمل کاستی‌ها و مشکلاتی در کشور بوده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: مشکلات تنها مختص کشور ما نیست حتی کشورهایی که با آمریکا نیز در ارتباط هستند دچار مشکلاتی هستند.
انتهای پیام
captcha