خیرین بازوی توانمند حوزه سلامت در کشور هستند
کد خبر: 3754475
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸

خیرین بازوی توانمند حوزه سلامت در کشور هستند

گروه اجتماعی- معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به اینکه مردم خیر ما بالغ بر 6000 میلیارد تومان به نظام سلامت در حوزه‌های مختلف اعم از تجهیزات، ساخت مراکز درمانی و سایر موارد کمک کرده‌اند، گفت: خیرین بازوی توانمند حوزه سلامت در کشور هستند.

خیرین بازوی توانمند حوزه سلامت در کشور هستندبه گزارش ایکنا، از زنجان، سید محمد طباطبائی معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور ظهر امروز سه‌شنبه 17 مهر ماه در جلسه مجمع سلامت خیرین شهرستان خرم‌دره با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در حوزه سلامت کشور، عنوان کرد: مجمع خیرین سلامت کشور ۱۰ سال پیش در کشور شروع به کار کرده است که در این زمان این احساس در جامعه به وجود آمد که مردم باید در صحنه سلامت کشور حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه مردم خیر ما نیز همواره پشتیبان این مجمع بوده‌اند، ادامه داد: مجمع سلامت در حال حاضر به‌عنوان بازوی سلامت در کشور عمل می‌کند و نقش موثری در تمام عرصه‌های سلامت کشور ایقا می‌کند.
طباطبائی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت بانوان در مجامع سلامت به ویژه در شهرستان‌ها، یادآور شد: توانایی بانوان در امور مختلف ثابت شده است و این توانایی به حدی است که می‌توانند مردان را نیز به سمت کارهای خیر سوق دهند که ما شاهد این مسئله در تمامی کشور بودیم.
طباطبائی با اشاره به اینکه در این مدت مردم خیر ما بالغ بر 6000 میلیارد تومان به نظام سلامت در حوزه‌های مختلف اعم از تجهیزات، ساخت مراکز درمانی و سایر موارد کمک کرده‌اند، بیان کرد: با کمک همین مردم بیش از سه هزار مرکز نیز ساخته و تجهیز شده‌اند.
این مسئول با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت کشور در حال حاضر ۲۷۰ شعبه در سراسر کشور دارد، اظهار کرد: از آنجایی که همواره از خرم‌دره به عنوان دیار خیرین یاد می‌شود امیدواریم مردم شهرستان با نیت‌های خیری که دارند باز هم یاری‌گر حوزه بهداشت و درمان باشند تا این حوزه در شهرستان مرتفع شود. 
انتهای پیام
captcha