حضور باشکوه مردم در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه بال و پر یاوه‌گویان را خواهد شکست
کد خبر: 3758751
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه بال و پر یاوه‌گویان را خواهد شکست

گروه سیاست و اقتصاد- فرماندار خرم‌دره گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی عظیم سیزدهم آبان ماه موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده و بال و پر یاوه‌گویان را خواهد شکست.

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه بال و پر یاوه‌گویان را خواهد شکستبه گزارش ایکنا، از زنجان، حجت محمدی فرماندار خرم‌دره ظهر امروز پنجشنبه سوم آبان ماه در جلسه هماهنگی مراسم سیزدهم آبان ماه با بیان اینکه سیزدهم آبان ماه برگ زرین از تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود، عنوان کرد: باید برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای برگزاری مراسم‌های این روز وجود داشته باشد.
وی با اشاره به جانفشانی‌های صورت گرفته توسط شهدا برای پاسداری از تمامیت ارضی و استقلال کشور، تصریح کرد: تقدیم شهدا در راه انقلاب و اسلام همچنان ادامه دارد.
فرماندار خرم‌دره با اشاره به رشادت مرزبانان در دفاع از مرزهای کشور، تصریح کرد: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده مرزبانان ربوده شده کشور هرچه سریعتر به آغوش خانواده خود بازگردند.
وی با اشاره به اینکه اقشار مختلف جامعه در تمامی کشورها برای حفظ استقلال و آزادی نقش داشته‌اند، عنوان کرد: کشور ما نیز از این قاعده  مستثنی نیست اما نقش جوانان و نوجوانان در حفظ امنیت ایران پر رنگ‌تر است تا جایی که دانش‌آموزان 40 هزار شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌اند.
این مسئول با تاکید بر اینکه در طول سال باید تلاش شود از دستاوردهای شهدا برای نظام حفاظت شود، عنوان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید باید به صورت جدی دنبال شود زیرا این امر سبب می‌شود عشق به انقلاب و رهبری همواره درد دل‌های جوانان و نوجوانان این مرز و بوم زنده و پویا باشد.
وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در شبکه‌های مجازی و شبکه‌های معاند نظام در راستای بحرانی نشان دادن اوضاع کشور در آستانه سیزدهم آبان، افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی سیزدهم آبان کمر و بال و پر این یاوه‌گویان را خواهد شکست.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان برخلاف ادعایی که می‌کنند هیچگاه حامی ملت ایران نبوده و نیستند، ادامه داد: در حملات شیمیایی در دوران دفاع مقدس ما به خوبی شاهد این صحنه‌ها بودیم زیرا هیچ کس حتی برای درمان به داد ملت ایران نرسید .
انتهای پیام
captcha