ساخت و تجهیز مصلی ایجرود، ماهنشان و آببر
کد خبر: 3773082
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

ساخت و تجهیز مصلی ایجرود، ماهنشان و آببر

گروه اجتماعی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از ساخت و تجهیز مصلی ایجرود، ماهنشان و آببر خبر داد و گفت: امسال ۲۱۰ میلیون تومان اعتبار برای این کار اختصاص یافته است.

ساخت و تجهیز مصلی ایجرود، ماهنشان و آببرحجت‌الاسلام جعفر جنتی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: یکی از موضوعات مورد توجه اوقاف، ساخت و تجهیز مصلی‎هاست؛ چرا که این بناها محل تجمع و اجرای برنامه‌های عبادی و سیاسی مسلمانان است
وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته و امسال نیز اقدامات قابل توجهی در این حوزه صورت گرفته است، تصریح کرد: سال قبل اعتبار مصوب مصلی‌های ایجرود، ماهنشان و آببر 160 میلیون تومان بود که از این مبلغ 110 میلیون تومان تخصیص یافت.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه اعتبار مصوب امسال برای ساخت مصلی‌های ایجرود، ماهنشان و آببر 210 میلیون تومان است، گفت: از این مبلغ 164 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.
جنتی با اشاره به اعتبار تفکیکی اختصاص یافته به هرکدام از مصلی‌ها بیان کرد: برای مصلی شهرستان ایجرود 39 میلیون تومان، ماهنشان 78 میلیون تومان، آببر 46 میلیون تومان اختصاص یافته است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های ذیربط ساخت مصلی‌ها سرعت بیشتری گرفته و به زودی شاهد بهره‌برداری از آنها و حضور و استفاده مردم از این اماکن باشیم.
وی خاطرنشان کرد: بازسازی و بهسازی 19 امامزاده نیز در استان زنجان در دستور کار اوقاف قرار دارد تا آن‌ها را به قطب‌های فرهنگی تبدیل کند.
انتهای پیام
captcha