کشور بیش از هر زمانی نیازمند روحیه جهادی است
کد خبر: 3788925
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

کشور بیش از هر زمانی نیازمند روحیه جهادی است

گروه سیاست و اقتصاد- مسئول نماینگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم با اشاره به اینکه مهمترین دستاوردهای انقلاب در طول 40 سال، همگی در سایه اتحاد و همدلی به دست آمده، گفت: در برهه فعلی کشور بیش از هر زمانی نیازمند روحیه جهادی است.

به گزارش ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام عبدالله طالبی مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه طارم شامگاه دیروز شنبه ۲۰ بهمن‌ماه در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموزی طارم، اظهار کرد: صاحبان اصلی انقلاب ایثارگران و خانواده‌های آنان هستند زیرا بدون ایثار و شهادت انقلاب به سر منزل مقصور نمی‌رسید.
وی با بیان اینکه شهدای ما هم در انقلاب و هم دوران دفاع مقدس تنها و مظلوم بودند، ادامه داد: علی‌رغم اینکه کشور ما در جنگ هیچ پشتیبانی جز خداوند نداشت رزمندگان ما حتی تا روزهای آخر با تمام توان در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند.
وی تاکید کرد: علی‌رغم حمایت همه جانبه دشمنان از عراق و در اختیار گذاشتن انواع تسلیحات و ابزارهای رسانه‌ای رزمندگان ما تنها با سلاح ایمان و تقوا به مبارزه با دشمن رفتند.
طالبی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان سرمایه بزرگ اجتماعی و معنوی ملت ایران هستند، ادامه داد: شهدا با تقدیم جان خود انقلاب را بیمه کردند‌.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم ادامه داد: احترام و تکریم خانواده ایثارگران و شهدا یک تعارف نیست بلکه یک وظیفه و حقیقت است لذا همه ما باید به خادمی ایثارگران و خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان افتخار کنیم.
این مسئول با بیان اینکه در برهه فعلی کشور بیش از هر زمانی به روحیه جهاد و ایثار و فداکاری نیاز دارد، بیان کرد: برخورداری از روحیه جهادی گامی محکم در راستای افرایش قدرت ملی است.
وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کشورمان، گفت: رشد علمی، قدرت برتر منطقه بودن و توسعه فرهنگی و سیاسی از مهمترین این دستاوردها در طول 40 سال است که همگی در سایه اتحاد و همدلی به دست آمده است.
طالبی با اشاره به دام پهن دشمن در فضای مجازی برای نسل حدید کشور، خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان باید تلاش کنند با یادگیری علم و دانش و استفاده صحیح از فضای مجازی باعث شکست دشمن و موجب پیشرفت ایران اسلامی باشند.
انتهای پیام
captcha