درخشش خبرنگار ایکنای زنجان در جشنواره «قلم انقلابی»
کد خبر: 3823270
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

درخشش خبرنگار ایکنای زنجان در جشنواره «قلم انقلابی»

گروه فرهنگی ــ خبرنگار ایکنای زنجان در جشنواره «قلم انقلابی» عنوان شایسته تقدیر در بخش مصاحبه را کسب کرد.

خبرنگار ایکنای زنجان در جشنواره «قلم انقلابی» شایسته تقدیر شدبه گزارش ایکنا از زنجان، آیین اختتامیه جشنواره «قلم انقلابی» امروز، 9 تیرماه در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار  شد که 96 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود و از بین آن‌ها منتخبان معرفی شدند.

در بخش مصاحبه زهرا رسولی از خبرگزاری فارس، رحیم مقدمی از خبرگزاری مهر و ملکناز نجفی از پایگاه خبری ـ تحلیلی موج رسا حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

همچنین در این بخش فاطمه تاج‌بخش از خبرگزاری ایکنا، سجاد کریمی از خبرگزاری ایرنا و نرگس سعادتی از خبرگزاری شبستان شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش گزارش خبری فرناز محرر از روزنامه مردم نو، اعظم شامی از خبرگزاری ایرنا و زهرا مقدمی از خبرگزاری مهر زنجان به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در این بخش معصومه مقدمی از خبرگزاری مهر و حسن اکبری از خبرگزاری ایرنا شایسته تقدیر شدند.

در بخش یادداشت این جشنواره احمد بیگدلی از پایگاه خبری نسیم زنجان و مریم احمدی از خبرگزاری ایسنا منطقه زنجان حائز رتبه اول و دوم شدند.

این جشنواره با رویکرد‌های اصلی بزرگداشت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین رسالت انقلابی رسانه‌ها مکتوب و مجازی با محور‌های مطالبه گری و عملیاتی شدن مطالبات مقام معظم رهبری، تبیین مکتب فکری امام با قرائت مقام معظم رهبری، مختصات و شاخصه‌های اسلام ناب محمدی در تقابل با اسلام آمریکایی، شاخصه‌های انقلابی گری از نگاه مقام معظم رهبری برگزار شد.

همچنین کارنامه سیاه شیطان بزرگ در ایران، اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی از منظر حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی افتخار به گذشته و امید به آینده و انقلاب اسلامی و سند الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت از دیگر محورهای این جشنواره بود.
انتهای پیام
captcha