کمبود داور در رشته لحن و وقف مسابقات قرآن قم
کد خبر: 4070070
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

کمبود داور در رشته لحن و وقف مسابقات قرآن قم

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه قم با بیان اینکه در این استان، داوران بخش رشته‌های آوایی به‌ویژه در رشته حسن حفظ به ظرفیت کامل رسیده است، گفت: در رشته‌های لحن و وقف و ابتدا با کمبود داور مواجه هستیم.

سیدمحمد صالح‌نژاد، رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم سیدمحمد صالح‌نژاد، رئیس اداره قرآن اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم با اشاره به برگزاری سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم در قم و همزمان با سراسر کشور، بیان کرد: داوطلبان دریافت مدرک داوری مسابقات قرآن کریم تا یکم مردادماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به اداره‌کل اوقاف استان قم در سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: پس از ثبت‌نام اولیه داوطلبان در استان، ابتدا بررسی اولیه صورت گرفته و سپس به‌منظور ثبت‌نام نهایی، لینک سامانه ثبت‌نام برای افراد متقاضی ارسال‌ خواهد شد.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: برخی از شرایط عمومی ثبت‌نام در این دوره شامل دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، دارا بودن سلامت جسمی و روحی متناسب با شرایط و شئون داوری به‌ویژه شنوایی و بینایی و سرعت عمل مطلوب، دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم و دارا بودن شرایط سنی لازم (حداقل ۲۷ سال و حداکثر ۶۳ سال سن) است.

صالح‌نژاد با بیان اینکه در استان قم، داوران بخش رشته‌های آوایی به‌ویژه در رشته حسن حفظ به ظرفیت کامل رسیده است، یادآور شد: در رشته‌های لحن و وقف و ابتدا با کمبود داور مواجه هستیم.

انتهای پیام
captcha