جهاد تبیین وظیفه اصلی طلاب است
کد خبر: 4142743
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸
حجت‌الاسلام رضوی مهر:

جهاد تبیین وظیفه اصلی طلاب است

رئیس مجمع طلاب و فضلای حوزه‌ علمیه قم گفت: امروز مجمع نمایندگان طلاب، جهاد تبیین را وظیفه خود دانسته و مطالبات رهبر معظم انقلاب را پیگیری می‌کنند.

سیدجلال رضوی مهر رئیس مجمع طلاب و فضلای حوزه‌علمیه

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی مهر، رئیس مجمع طلاب و فضلای حوزه‌ علمیه قم، عصر امروز، اول خرداد در دیدار با رئیس جامعةالمصطفی العالمیه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجمع اظهار کرد: علما، اساتید و طلاب و فضلای حوزه علمیه قم قریب به ۲۰۰ نفر از فرهیختگان و نخبگان را برای نمایندگی خود انتخاب کردند تا به عنوان نمایندگان طلاب و فضلا انجام وظیفه کنند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب بیان کرد: مجمع نمایندگان طلاب، مجمعی علمی و بالنده است که در تطورات تاریخ، فعالیت‌هایشان شامل پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری، تببین بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تببین دستاورد‌های نظام اسلامی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی مهر بیان کرد: امروز مجمع نمایندگان طلاب، جهاد تبیین را وظیفه خود دانسته و مطالبات رهبر معظم انقلاب را پیگیری می‌کند و در همین راستا هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب در دیدار‌هایی که با مراجع عظام تقلید، بزرگان حوزه، اعضای جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه داشته، تذکرات این بزرگان را شنیده و نکات و مطالبات طلاب را برای این بزرگواران بیان کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب ابراز کرد: این مجمع، رهبر معظم انقلاب را باور داشته و ایشان را روح عقیده خود می‌داند؛ ما عزیزانی را در این مجمع داریم که جانبازان جنگ تحمیلی، خانواده شهدا و اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم بوده و همگان پشتیان رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام
captcha