تجلی دستاورد خدمات مسئولان در میزان رضایتمندی مردم است
کد خبر: 4188065
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

تجلی دستاورد خدمات مسئولان در میزان رضایتمندی مردم است

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رفع مشکلات و چالش‌های پیش‌روی جوانان به‌عنوان یک دستاورد عظیم در راه کار و جهاد و خدمت به مردم و جوانان است.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امروز، ۲۴ آذرماه، در مراسم عزاداری ایام فاطمیه در جمع مردم ولایتمدار بندر دیلم، با بیان اینکه روز‌های غم‌باری برای امت اسلامی در حال سپری شدن است، اظهار کرد: مسئله فلسطین بنا بر بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید مسئله اول جهان اسلام باشد.

وی گفت: رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید من یک صهیونیست هستم و به آن می‌بالد؛ این موضوع در واقع یک ننگ است، آیا کشتن مردم مظلوم و کودکان بی‌گناه افتخار دارد.

نویسنده کتاب «تفسیر حکمت» بیان کرد: ما امیدوار هستیم امام زمان(عج) خواهد آمد و تمامی ظالمانی که صحنه عاشورا را ایجاد کردند و همچنین ستمگرانی که امروز این‌چنین صحنه‌های تلخی را در گوشه‌ای از جهان به‌مانند حمله نظامی و ظالمانه به غزه و فلسطین به‌وجود آورده‌اند؛ از آنان انتقام سختی خواهد گرفت.

استاد درس اخلاق مدرسه علمیه قم در ادامه با تأکید بر این مسئله که بیکاری و خانه‌نشینی زیبنده جوانان بوشهری که در پایتخت انرژی ایران ساکن هستند نیست و دردآور است و مدیران دولت در صحنه‌هایی که برای مردم پیش می‌آید باید همدل با مردم و برای مرتفع شدن مطالبات و رضایتمندی اقشار جامعه بکوشند، تصریح کرد: اگر کسی فریاد مسلمانی را بشنود و به آن پاسخ ندهد مسلمان نیست.

وی افزود: خدای متعال برای هدایت‌گری انسان‌ها فرشته نفرستاد که بهانه بگیرند بلکه از جنس خود انسان فرستاد تا در میان‌شان زندگی کند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تبیین بخشی از سیره و زندگانی دختر پیامبر مکرم اسلام(ص) بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) مادری، چون حضرت خدیجه‌کبری(س) دارد که تمام اموال خود را برای هدایت جامعه و اقامه و پایداری دین اسلام تقدیم کرد و حضرت صدیقه طاهره(س) در کنار این پدر و مادر رشد کرده است.

وی با بیان اینکه امروز دنیا، دنیای فریبنده‌ای است و همگان موظف هستیم فرزندانمان را همچون حضرت فاطمه(س) تربیت کنیم، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) برای امام زمان(عج) نیز الگو است و حضرت مهدی‌(عج) حق‌طلبی و مطالبه‌گری را از مادرش صدیقه طاهره(س) فرا گرفته است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha