ماموریت اصلی سپاه، دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امنیت پایدار است
کد خبر: 4172202
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

ماموریت اصلی سپاه، دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امنیت پایدار است

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ماموریت اصلی سپاه دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امنیت پایدار بوده اما در کنار این ماموریت، محرومیت زدایی، مردم داری، مردم یاری و مردم دوستی را در سراسر کشور برعهده دارد.

سردار سرتیپ سید ضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا، به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، سردار سرتیپ سید ضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  امروز ۸ مهرماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: خوشبختانه در استان خراسان جنوبی اقدامات خوبی در حوزه محرومیت زدایی انجام گرفت و سپاه طبق ماموریتی که باید در کنار مردم باشد در این استان توانسته به خوبی این ماموریت خود را انجام دهد.

وی افزود: طبق ماموریتی که رهبری به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داده‌اند، ماموریت اصلی آن دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امنیت پایدار بوده اما سپاه در کنار این ماموریت، محرومیت زدایی، مردم داری، مردم یاری و مردم دوستی را در سراسر کشور برعهده دارد ولی در برخی از مناطق با اولویت بیشتری به اجرای این ماموریت می‌پردازد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز تمامی قراردادهایی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با سپاه استان داشته به اتمام می‌رسد، گفت: قرار است پروژه‌های اجرا شده توسط به مردم تحویل داده شود و امروز بعد از ظهر قرارداد جدیدی با سپاه منعقد و تعهدات قرارگاه محرومیت زدایی در استان مشخص شود که بر اساس آن این تعهدات در بین شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی،‌ نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی نیز گفت: هر چند خدمات مختلفی در نظام جمهوری اسلامی ایران ارائه می‌شود اما یک طرح تبلیغاتی واجب بوده که به عنوان فرهنگ آن را توسعه دهیم.

وی اظهار کرد: گذشته از مسئولیت بزرگی که سپاه پاسداران در راستای حفظ انقلاب و نظام برعهده دارد یکی دیگر از اقدامات سپاه موضوع ترویج فرهنگ انقلاب که همان مردم داری و اخلاق مداری بوده که الحق باید دعا کنیم که خداوند بر این توفیقات بیافزاید.

عبادی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مردم و توصیه بزرگان دین به این امر مهم گفت: خدمت رسانی به مردم از مهم‌ترین فرایض بوده اما بالاتر از آن توسعه این فرهنگ است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به ضعف تبلیغات در حوزه‌های خدمت رسانی به مردم افزود: متأسفانه علی رغم ضعف ما دشمن در این حوزه بسیار خوب عمل کرده و هر چند هیچ چیزی برای این موضوع ندارند ولی با دروغ تبلیغات فروانی برای خودشان داشته‌اند و مردم را با فریب سرگرم ساخته‌اند.

عبادی با بیان اینکه همیشه خدمت گرفتن و بی تفاوت گذشتن درست نبوده بنابراین باید شیوه تبلیغاتی داشته باشیم که انسان‌هایی که خدمات می‌گیرند عکس العملی داشته باشند، بیان کرد: از بهترین خدمت رسانی‌ها، بیدار کردن وجدان انسانی است.

وی تصریح کرد: هر چند خدمات مختلفی در نظام جمهوری اسلامی ایران ارائه می‌شود اما یک طرح تبلیغاتی واجب بوده که به عنوان فرهنگ آن را توسعه دهیم و آن را به عنوان تفکر تمدنی و انقلابی برای مردم ایجاد تا موجب حرکت جدیدی باشد و بهترین مصداق در این زمینه شخصیت رئیس جمهور بوده که در تمام روزهای هفته بدون خستگی برای خدمت رسانی به مردم تلاش می‌کند.

 

انتهای پیام
captcha