دستگاه دیالیز جدید برای بیمارستان امیرالمومنین(ع) خدابنده تهیه می‌شود
کد خبر: 3737651
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲
با همکاری اداره اوقاف

دستگاه دیالیز جدید برای بیمارستان امیرالمومنین(ع) خدابنده تهیه می‌شود

گروه اجتماعی- مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی خدابنده گفت: از مسئولان اوقاف برای تهیه دستگاه‌های دیالیز جدید قول مساعد گرفتیم.

دستگاه دیالیز جدید برای بیمارستان امیرالمومنین(ع) خدابنده تهیه می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، نعمت‌الله خلجی، مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی خدابنده و مسئول بخش دیالیز بیمارستان امیر المومنین(ع)این شهرستان اظهار کرد: فعالیت انجمن حمایت از  بیماران کلیوی به حل بخشی از مشکلات این بیماران کمک می‌کند.
وی با اشاره به اینکه انجمن حمایت از بیماران کلیوی شهرستان خدابنده در حال حاضر بیش از ۴۵ نفر از بیماران پیوندی و دیالیزی شهرستان را تحت مراقبت و حمایت خود قرار داده است، بیان کرد: این انجمن از محل کمک‌های مردمی و خیران همچنین حمایت اوقاف خدابنده خدمات حمایتی را به بیماران ارائه می‌کند.
خلجی با اشاره به اینکه شهرستان خدابنده موقوفه است گفت: اداره اوقاف شهرستان از محل درآمد موقوفات علاوه بر کمک هزینه‌های موردی، دو دستگاه از ۷ دستگاه دیالیز موجود در بیمارستان امیرالمومنین(ع) خدابنده را تهیه کرده است.
وی افزود: با توجه به فرسودگی دستگاه‌های دیالیز و نیاز جدی به نوسازی و تجهیز بخش دیالیز بیمارستان، طی جلسه  اخیر با مدیر اوقاف شهرستان خدابنده قول مساعد برای اقدام جدی اداره اوقاف در این زمینه را گرفته‌ایم  و امیدواریم به زودی شاهد خرید دستگاه‌های جدید دیالیز توسط اداره اوقاف خدابنده باشیم.
مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی خدابنده وقف را سنتی حسنه و کاری پسندیده در راستای کمک به محرومان و نیازمندان جامعه دانست و افزود: فعالیت‌های اوقاف کمک بزرگی به زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و دیگر نهادها است.
captcha