ترویج کار خیر در جامعه نیازمند فرهنگسازی است
کد خبر: 3753467
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

ترویج کار خیر در جامعه نیازمند فرهنگسازی است

گروه اجتماعی - سرپرست آموزش و پرورش ابهر به اجرای طرح‌های مدرسه‌یاری و مدرسه‌سازی اشاره کرد و گفت: ترویج کار خیر در جامعه نیازمند فرهنگسازی است.

ترویج کار خیر در جامعه نیازمند فرهنگسازی استداود معروف‌خانی، سرپرست آموزش و پرروش شهرستان ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: به کمک بانک آینده 3 هزار و 500 بسته نوشت‌افزار به ارزش تقریبی 700 میلیون ریال تاکنون بین دانش‌آموزان 18 مدرسه حاشیه‌ای و روستایی ابهر توزیع شده است.
وی با اشاره به اینکه لیست دانش‌آموزان مدارس حاشیه‌ای و روستایی سال گذشته از طریق مدیران مدارس احصا و با هماهنگی اداره کل آمار کلی دانش آموزان در اختیار بانک آینده قرار گرفت، عنوان کرد: این هدایا تحت عنوان حمایت از دانش‌آموزان به آنان اعطا شد.
وی با اشاره به کار خدا پسندانه خیرینی که در قالب مدرسه‌یاری و مدرسه‌سازی آموزش و پرورش را یاری می‌کنند، ادامه داد: موضوع حمایت مردم در نقش خیرین سال‌ها است که مورد توجه قرار دارد.
معروف‌خانی با اشاره به این که ترویج کار خیر در جامعه نیاز به فرهنگ‌سازی دارد، آموزش و پرورش را فرهنگ‌سازترین نهاد کشور برشمرد و افزود: موضوع مهمی که اهمیت این کار فرهنگی را دو چندان کرده است این نکته است که لوازم التحریر توزیع شده در بین دانش‌آموزان در قالب این کار خیر از کالاهای تولید داخل بوده است.
انتهای پیام
captcha