ثبت‌نام انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی
کد خبر: 3754045
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
از 15 مهر آغاز شد؛

ثبت‌نام انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی

گروه فرهنگی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ثبت نام کاندیداها برای انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی از ۱۵ مهر ماه آغاز شده و تا ۳۰ مهرماه ادامه دارد.

ثبت‌نام انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینیمسعود صفی‌یاری در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی ۹ آذرماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود که ثبت نام کاندیداها از ۱۵ مهر ماه آغاز شده و تا ۳۰ مهرماه ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: مادحین و شعرایی که تمایل به شرکت در این انتخابات را دارند به دفاتر تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها مراجعه کنند ضمن اینکه انتخابات همزمان با سراسر کشور در دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و در مرکز استان در محل اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه این انتخابات چهارمین دوره انتخاب اعضای کانون مداحان و شاعران آیینی است، بیان کرد: شرط سنی برای مادحان ۲۴ تا ۶۰ سال و برای شعرای آیینی ۲۴ تا ۶۵ سال در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه ۱۴۰۵ مادح و شاعر آیینی در سامانه طوبی به ثبت رسیده است، عنوان کرد: کسانی می‌توانند کاندید این انتخابات شوند که دارای کارت مداحی باشند.
صفی‌یاری خاطرنشان کرد: در شهرستان زنجان 9 نفر به عنوان اعضای اصلی و سه نفر به عنوان عضو علی البدل انتخاب می‌شوند که شامل 6 مداح و 3 شاعر است.
این مسئول ادامه داد: در شهرستان ابهر نیز 7 عضو اصلی شامل 5 مداح و 2 شاعر به عنوان اعضای اصلی انتخاب می‌شوند و 3 نفر هم عضو علی البدل پیش‌بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه بقیه شهرستان‌ها نیز 5 نفر عضو اصلی شامل 4 مداح و1  شاعر را انتخاب می‌کنند، یادآور شد: در این انتخابات شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت نام‌کنندگان در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام
captcha