پرداخت 683 جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان زنجانی
کد خبر: 3772089
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

پرداخت 683 جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان زنجانی

گروه اجتماعی- بیش از یک میلیارد و 645 میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به 683 زوج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت‌ شده است.

پرداخت 683 جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان زنجانیهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: کمیته امداد پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان را با هدف توسعه و ترویج ازدواج آسان و به هنگام در بین جامعه هدف این نهاد انجام می‌‌دهد.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: به‌منظور کمک به تأمین جهیزیه 375 نوعروس،221 مورد هدیه ازدواج به فرزندان مددجویان و ازدواج مجدد 48 نفر از بانوان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال تاکنون یک میلیارد و 606 میلیون تومان پرداخت شده است.
وی به تامین جهیزیه خانواده‌های نیازمند افراد غیر تحت حمایت ساکن در مناطق محروم استان نیز اشاره کرد و افزود: به این قبیل مراجعات موردی نیز تا پایان آبانماه سال جاری که 39 مورد بوده است مبلغ 39 میلیون تومان در قالب کمک هزینه جهیزیه پرداخت شده است.
صفری افزود: باهدف افزایش ازدواج‌های پایدار و ترویج سبک زندگی اسلامی و کاهش آمار طلاق، کلاس‌های مختلف آموزشی با موضوعاتی چون آیین همسرداری، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، ازدواج سالم، فرزند پروری و اخلاق در خانواده برای زوج‌های جوان برگزار می‌شود.
وی با دعوت از خیران و مؤسسات خیریه فعال در این بخش برای کمک به تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند، در قالب طرح کوثر گفت: خیران زنجانی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا شماره‌گیری #024*8877* از طریق تلفن همراه و یا تلفن گویای 0968877 در تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مشارکت کنند.
انتهای پیام
captcha