اهتمام ویژه صداوسیمای زنجان بر ترویج فرهنگ قرآنی
کد خبر: 3785119
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

اهتمام ویژه صداوسیمای زنجان بر ترویج فرهنگ قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در دیدار رئیس جامعة‌القرآن کریم و اهل بیت(ع) کشور با مدیرکل صداوسیمای استان زنجان بر ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه از طریق برنامه‌های جذاب تأکید شد.

اهتمام ویژه صداوسیمای زنجان بر ترویج فرهنگ قرآنیبه گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان جمعی از مدیران و مربیان قرآنی جامعه القرآن کریم و اهل‌بیت(ع) استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار کردند که حجت الاسلام سید محمدحسین طباطبایی رئیس جامعه القرآن کریم کشور میهمان ویژه این جلسه بود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این دیدار با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی و هدایت‌های داهیانه رهبر فرزانه، انقلاب اسلامی ایران امروز در جایگاه والای قرآنی قرار دارد، گفت: خوشبختانه در کشور بر آموزش و ترویج قرآن کریم اهتمام ویژه‌ای وجود دارد.
محمدحسین لطیفی با بیان اینکه حرکت در مسیر تبیین آموزه‌های قرآنی یکی از مهمترین رسالت‌های صداوسیمای مرکز زنجان است، از آمادگی این مرکز برای تولید و پخش بیش از پیش آموزه‌های قرآنی در قالب برنامه‌های قرآنی در استان خبر داد.
این مسئول داشتن جامعه‌ای سالم را در گرو قرآن‌محوری بودن جامعه دانست وابراز امیدواری کرد با تلاش همه متولیان قرآنی و فرهنگی این فریضه در جامعه مورد توجه جدی قرار گیرد.
رئیس جامعه القرآن کریم کشور هم در این دیدار با اشاره به ضرورت افزایش تعامل برای پیشبرد فعالیت‌های قرآنی، صدا و سیما را یکی از مهمترین نهادهایی دانست که می‌تواند در ترویج این فعالیت‌ها در جامعه موثر باشد.
حجت الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی حافظان و قاریان قرآنی را افتخاری بزرگ برای برای جامعه قرآنی کشور دانست و معرفی موفقیت‌های این فعالان قرآنی را عامل موثری در ترویج هرچه بیشتر قرآن درجامعه برشمرد.
در پایان این جلسه از نوجوان حافظ کل قرآن کریم و همچنین خردسال قرآنی از طرف مدیر کل صداوسیمای استان تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام
captcha