سفر بشار اسد به ایران حاوی پیام‌های زیادی است
کد خبر: 3794314
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

سفر بشار اسد به ایران حاوی پیام‌های زیادی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه سفر بشار اسد به ایران حاوی پیام‌های زیادی است، گفت: آمریکا داعش را جهت نابودی انقلاب و اسلام به راه انداخته بود، اما این توطئه هم شکست خورد.

سفر بشار اسد به ایران حاوی پیام‌های زیادی است/پروژه داعش هم با شکست مواجه شدبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس، مقاومت رزمندگان و مجاهدت آن‌ها برکاتی برای کشور داشته و آحاد جامعه باید برای پاسداشت این ارزش‌ها تلاش کنند.
وی یادآور شد: ۱۰ اسفندماه سال ۶۳ صدام وقتی دید که نتوانسته به اهداف خود در جبهه برسد شروع به کشاندن جنگ به داخل شهرها کرد، که می‌توان به بمباران شهرهای مختلف ایران اشاره کرد.
امام جمعه زنجان تصریح کرد: هر زمان جنگی در ایران رخ داد قسمتی از خاک کشور جدا شد اما در دوران دفاع‌مقدس یک وجب از خاک ایران به دست دشمن نیفتاد.
وی در ادامه به مناسبت‌های پیش رو در هفته جاری اشاره کرد و گفت: ۱۴ اسفندماه سال ۵۷، سال‌روز تاسیس کمیته امداد و آغاز هفته نیکوکاری، است و در این موقعیت نباید نیازمندان را فراموش کرد.
وی با اشاره به ۱۵ اسفند روز درخت‌کاری و آغاز هفته منابع‌طبیعی، گفت: منابع‌طبیعی ثروت الهی و ملی است که باید حفظ شود و در صورت نابودی به همه ضرر و زیان خواهد رسید که در این راستا باید یک فرهنگ عمومی در جامعه شکل گیرد.
آیت‌الله خاتمی در ادامه به سفر بشار اسد به ایران اشاره کرد و افزود: هفته گذشته بشار اسد شخصا جهت تشکر از ملت ایران، مدافعان حرم و مقام معظم رهبری به ایران سفر کرد که این دیدار در بردارنده پیام‌های مهم به دنیا بود.
وی یادآور شد: آمریکا داعش را جهت نابودی انقلاب و اسلام به راه انداخته بود، دشمن می‌خواست خط مقدم مقاومت در برابر اسرائیل که همان حزب‌الله بود را بشکند که پس از آن نوبت به ایران می‌رسید اما شکست خورد.
خطیب نمازجمعه زنجان یادآور شد: طبق گزارش‌های ارائه شده در استان زنجان گروه‌های نظارت بر بازار در ایام عید زیاد شده اما کافی نیست، بلکه باید با جدیت مقابل احتکار و گران‌فروشی را بگیرند و بدانند این دو از سربازان دشمن هستند. البته با صرف موعظه نمی‌توان مقابل احتکار و گران‌فرشان را گرفت، بلکه برخورد قاطع و جدی و قانونی نیز لازم است.
انتهای پیام
captcha