توسعه کمک به نیازمندان نیاز به تبلیغ دارد/مردم کمیته امداد را معتمد می‌دانند
کد خبر: 3796007
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

توسعه کمک به نیازمندان نیاز به تبلیغ دارد/مردم کمیته امداد را معتمد می‌دانند

گروه اجتماعی- امام جمعه زنجان کمیته امداد را نهاد مورد اعتماد مردم دانست و گفت: اعتماد مردم سرمایه ارزشمندی محسوب می‌شود، با این حال باید برای ترویج کمک به نیازمندان تبلیغ بیشتری شود.

توسعه کمک به نیازمندان نیاز به تبلیغ دارد/مردم کمیته امداد را معتمد می‌دانندبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ۱۶ اسفندماه در جمع مسئولان کمیته امداد استان زنجان به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری اظهار کرد: تشکیل کمیته امداد حاصل آینده‌نگری امام(ره) و یکی از اهداف بزرگ انقلاب ما است.
وی بر لزوم اجرای برنامه‌های تربیتی، عبادی و اخلاقی برای اقامه قسط تاکید کرد و افزود: امام(ره) محرومین را ولی نعمت ما معرفی فرمودند که این موضوع از فرهنگ دینی و قرآنی ما بر می‌خیزد.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان ضمن تاکید بر حفظ احترام و حرمت افرادی که به آنها کمک می‌شود، بیان کرد: کمیته امداد با رعایت اصل تکریم اقدامات خوبی در راستای توانمندسازی مددجویان انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه کارمندان کمیته امداد نباید نگرش کارمندی در کار خود داشته باشند، تصریح کرد: نگرش در این حوزه باید دینی باشد که کارها به رفع محرومیت از جامعه منجر شود که شیرینی و حلاوت کار در این است.
خاتمی با اشاره به اینکه بسیاری از محرومین در بروز محرومیت خود نقشی نداشتند و اجبارهایی باعث این اتفاق شده است، ادامه داد: افراد باید خود را جای محرومان بگذارند و انگیزه بیشتری برای رفع محرومیت و خدمت به جامعه هدف داشته باشند.
وی یادآور شد: افزایش درآمد سالانه مددجویان حکایت از این دارد که مردم کمیته امداد را معتمد و دستگاه امینی می‌دانند که این سرمایه بزرگی محسوب می‌شود.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه کمیته امداد نیاز به تبلیغ دارد، تصریح کرد: یکی از کارهای ارزشمندی که انجام شده شناسایی نیازمندان هر محله توسط هیئت امنا و متدینان آن مرحله و مساجد است که باید از این ظرفیت بیشتر استفاده شود.
انتهای پیام
captcha