دستگاه‌های نظارتی، بازرسی‌ها را در آستانه نوروز تشدید کنند
کد خبر: 3796194
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱

دستگاه‌های نظارتی، بازرسی‌ها را در آستانه نوروز تشدید کنند

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه سلطانیه گفت: دستگاه‌های نظارتی، بازرسی و تعزیرات باید در آستانه نوروز نظارت‌ها را بیشتر کنند و این نظارت‌ها و بازرسی‌ها منحصر به مرکز استان نباشد.

دستگاه‌های نظارتی، بازرسی‌ها را در آستانه نوروز تشدید کنندبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سلطانیه تأکید کرد: دستگاه‌های نظارتی، بازرسی و تعزیرات باید در آستانه نوروز اولا نظارت‌ها را بیشتر کنند، ثانیا نظارت‌ها و بازرسی‌ها منحصر به مرکز استان نباشد بلکه به شهرها و شهرستان‌ها حتی روستاها هم سرکشی کنند و با گرانفروشان و محتکران بعنوان همکاران دشمن برخورد کنند.
امام جمعه سلطانیه به افزایش قیمت‌ها اشاره کرد و با انتقاد از گوشت ۱۰۰ هزار تومانی و پراید ۵۰ میلیونی و با بیان اینکه این مسائل تبدیل به معضل برای مردم و جامعه شده است، گفت: این نتیجه برجام و اعتماد به آمریکا و اروپاست.
وی به هشدار ۸ ماه قبل مقام معظم رهبری به دولت مبنی بر اینکه کشور را معطل اروپا نکنید، اشاره کرد و با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان به هشدارها و نصایح رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: آنهایی که به هشدارها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب توجه نمی‌کنند اولا باید در محضر الهی که سخن رهبرشان را می‌شنوند ولی اعتنایی نمی‌کنند و ثانیا در برابر ملت باید پاسخگو باشند که چرا کشور را معطل اروپای دنباله رو آمریکا کرده‌اند.
حسینی‌نسب افتتاح بزرگترین واحد پرورش مرغ مادر تخمگذار در سلطانیه را فرصتی برای بهبود اقتصاد خواند و گفت: این واحد به‌طور مستقیم برای ۴۰ نفر و غیرمستقیم برای 2 هزار نفر ایجاد شغل می‌کند و بعد از خانواده شهدا و ایثارگران که سیاست شرکت است حتما در جذب نیرو جوانان بیکار شهرستان باید در اولویت باشند.
وی با اشاره به انتصاب رئیس جدید دستگاه قضا و با بیان اینکه رئیس جدید قوه قضائیه شخصیتی شناخته شده، با تجربه، کارآزموده، آشنا به مسائل قضایی است و مقام معظم رهبری در حکم انتصابشان سلامت، امانت و کارآمدی در مقاطع گوناگون را از ویژگی‌های رئیس قوه قضائیه برشمردند، اظهار داشت: امیدواریم در گام دوم انقلاب تحولی در قوه قضائیه بوجود آید که آغاز این تحول، برخورد با دانه درشت‌ها باشد.
خطیب نماز جمعه سلطانیه افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید داشته‌اند در برخورد قضایی ملاحظه این و آن نشود و محاکمه حسین فریدون برادر رئیس جمهور، حمید بقایی و رحیم مشایی معاونین رئیس جمهور سابق، مهدی هاشمی، بابک زنجانی و اختلاس‌گران و اغتشاشگران در اولویت باشد.
وی به ثبت‌نام حوزه های علمیه سراسر کشور اشاره کرد و با بیان اینکه سلطانیه با تمدن ۷۰۰ ساله باید از طلبه و روحانیِ انقلابیِ تحصیل‌کرده در حوزه علمیه، غنی باشد، افزود: خانواده‌های مومن و انقلابی جوانان علاقمند و مستعد خود را تشویق کنند تا شاگرد مکتب امام صادق(ع) شوند.
امام جمعه سلطانیه با گرامیداشت ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا و با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد شهدا گفت: شهدا انقلابی و ولایتمدار بودند و یادواره شهدا باید انقلابی و با روحیه ولایتمداری برگزار شود چرا که تبعیت از ولایت فقیه وصیت شهداست و اگر در مجلس و محفل شهدا نامی و یادی از امام و ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب نباشد، انحراف از مسیر شهداست.
وی با گرامیداشت ۲۰ اسفند روز راهیان نور گفت: مناطق جنگی که هر سال مورد بازدید جوانان است، بهترین مکان برای آشنایی نسل جدید با فداکاری رزمندگان است که شعار ما می‌توانیم را به اثبات رساندند.
خطیب جمعه سلطانیه با تبریک حلول ماه رجب و ولادت حضرت امام باقر(ع)، ماه رجب را ماه رحمت الهی و ماه توبه و استغفار دانست و افزود: مولود این ماه بزرگ حضرت امام باقر(ع) الگوی جامعه ما در عبادت و نهضت علمی و تولید علم است.
حسینی نسب با تسلیت سوم رجب سالروز شهادت حضرت امام هادی (ع) با اشاره به سیره مبارزاتی امام دهم شیعیان افزود: مبارزه با ظالمان و مستکبران از سیره مبارزاتی حضرت امام هادی(ع) است و در مقابل شش خلیفه عباسی معاصر خود ایستادگی کرد.
انتهای پیام
captcha