تربیت مدیران آینده، نیازمند الگوسازی برای جوانان است
کد خبر: 3801792
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

تربیت مدیران آینده، نیازمند الگوسازی برای جوانان است

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه نشاط، ازدواج و اشتغال نیازهای مهم جوانان است، گفت: پسران و دختران امروز ما پدران، مادران و مدیران آینده هستند و باید الگوسازی مناسبی برای آن‌ها انجام شود.

تربیت مدیران آینده، نیازمند الگوسازی برای جوانان استبه گزارش ایکنا از زنجان، خدابخش مرادی‌نافچی، شامگاه یکشنبه، 18 فروردین‌ماه در ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار کرد: جوانان، بخش فعال، اثرگذار و پویای یک ملت هستند که با فراهم شدن زمینه رشد و شکوفایی آن‌ها، می‌توانند پیشرفت یک کشور را رقم بزنند.
وی با اشاره به اینکه یک‌چهارم جمعیت استان زنجان را جوانان تشکیل می‌دهند، ابراز کرد: از همین رو باید در جامعه ایران الگوهایی به نسل جوان معرفی کنیم و این الگوسازی باید در هفته جوان نشر داده شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، نشاط را یکی از نیازهای مهم جوانان دانست و گفت: نشاط و امیدآفرینی نیز نیاز امروز جامعه است و باید در همین راستا، سیاست‌هایی تبیین و گزارش کار ارائه شود.
این مسئول ازدواج را از دیگر نیازهای مهم جوانان برشمرد و افزود: باید در این حوزه تسهیل‌گری از طرف ارگان‌های مربوطه در دستور کار قرار گیرد پسران و دختران امروز ما پدران، مادران و مدیران آینده هستند و همین باعث می‌شود که در حوزه جوان یک جانبه‌نگری کافی نباشد.
مرادی‌نافچی تصریح کرد: در حوزه اشتغال نیز دستگاه‌های تخصصی باید موانع را شناسایی و اقدامات را بر اساس آن انجام دهند. در راستای مهارت‌آموزی، خلاقیت و نوآوری نیز دستگاه‌هایی داریم که تلاش می‌کنند ولی هماهنگ کردن این دستگاه‌ها بسیار مهم است؛ در واقع بسترها باید شناسایی شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه باید مسئله‌محوری را در دستور کار خود قرار دهیم، یادآور شد: برای تجلیل و تکریم جوانان، همه دستگاه‌های اجرایی اقدام کنند و فرمانداران برای تشکیل ستاد هفته جوان، اهتمام ورزیده و پیشنهادات اجرایی در حوزه ساماندهی امور جوانان را به دبیرخانه ارائه دهند. نشاط و امیدآفرینی مختص یک روز نیست و همه باید امیدآفرینی را در جامعه، ساری و جاری کنیم.
انتهای پیام
captcha