ایجاد اشتغال؛ بهترین راه تکریم جوانان
کد خبر: 3803062
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲

ایجاد اشتغال؛ بهترین راه تکریم جوانان

گروه سیاست و اقتصاد _ امام جمعه سلطانیه گفت: بیکاری مهمترین مشکل جوانان و ایجاد اشتغال بهترین تکریم برای آنان است.

ایجاد اشتغال؛ بهترین راه تکریم جوانانبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب، امام جمعه سلطانیه امروز، ۲۳ فروردین‌ماه  در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه رونق تولید و معیشت مردم نباید تحت‌الشعاع مسائل دیگر قرار گیرد، تصریح کرد: رونق تولید و اشتغال کشور را از رکود اقتصادی خارج می‌کند.
وی با تقدیر از ارتقا و تعمیق مناسبات دولت با عراق گفت: یک راه رونق تولید ارتقای روابط با کشورهای همسایه و مورد اعتماد به جای اعتماد به اروپای عهدشکن است و توسعه صادرات در کنار ارتقای کیفیت کالاها می‌تواند روند اقتصاد را بهبود بخشد.
حسینی‌نسب با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و با بیان اینکه حضرت علی اکبر (ع) الگوی جوانان مؤمن و انقلابى است، افزود: توجه به نیازها و مشکلات جوانان و ایجاد اشتغال بهترین راه تکریم جوانان است.
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه آمار و ارقام و نرخ بیکاری و اشتغال ارائه شده از سوی دولت دقیق نیست، چرا که اولا در ایجاد اشتغال وعده دولت محقق نشده و ثانیا به خاطر تعطیلی قسمتی از شرکت‌ها برخی بیکار هم شده‌اند و ثالثا کار یک ساعته و امثال آن اشتغال محسوب نمی‌شود، افزود: بیکاری مهمترین مشکل جوانان شهرستان سلطانیه و ایجاد اشتغال از مطالبات آنان است.
وی با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی تصریح کرد: این اقدامات ارزش‌ها و فضائل سپاه را کم نمی‌کند و این اقدام به خاطر سیلی‌هایی است که آمریکا از سپاه خورده است.
حسینی‌نسب با بیان اینکه علت خصومت آمریکا با سپاه، مقابله نظامی و سیاسی سپاه با دشمنان است، بیان کرد: این اقدام آمریکا به ضرر او خواهد بود چراکه سپاه ضربه‌گیر محکم و استوار در مقابله توطئه‌ها و تحریم‌های آمریکا است. همان‌طور که در دهه نخست انقلاب، کودتاها و آشوب‌ها و تحمیل جنگ توسط سپاه خنثی شد و در دوران تحریم هم سپاه با ساخت پالایشگاه‌ها، راه‌آهن، جاده‌سازی، سدسازی و در آخرین شاهکار با خودکفائی بنزین شعله کار و تولید را در کشور روشن نگه داشت.
خطیب نماز جمعه سلطانیه با اشاره به اقدامات خصمانه و توطئه‌گرانه آمریکا در منطقه و ایجاد گروه‌های تروریستی یاد آور شد: سپاه و بسیج، جهان اسلام، خاورمیانه و خلیج فارس را برای آمریکا نا امن کرده و بر مقرهای آمریکا اشراف دارد و این کار دشمن را دیوانه کرده است.
وی با بیان اینکه سپاه مانع دولت‌سازی، ملت‌سازی و افزایش امنیت صهیونیست و تجزیه جهان اسلام شده و ارتش آمریکا در مقابل نیروی قدس سپاه زمین‌گیر شده افزود: آمریکا ۷ تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کرد و اکنون هم با ۲۲ تریلیون دلار بدهی، بدهکارترین کشور دنیاست، اما با این حال ترامپ شبانه و با چراغ خاموش وارد عراق شد و لذا می‌داند که از کجا ضربه خورده است.
حسینی‌نسب با بیان اینکه سپاه در قلب ملت انقلابی جا دارد و آمریکا با جنایت و کشتار ۲۲۰ هزار نفر در هیروشیما و ناکازاکی ژاپن، سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران با ۲۹۰ سرنشین و حمایت از منافقین که ۱۷ هزار ایرانی بیگناه را کشته‌اند، تروریست بین‌المللی است، افزود: ملت انقلابی، آمریکا را محور تروریسم و تروریسم‌پرور در جهان می‌داند.
وی با بیان اینکه این اقدام آمریکا باعث وحدت مردم و مسئولان و نیروی‌های نظامی شد و اما عملا باید از سپاه حمایت شود، گفت: بهترین حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سپاه، این است که لایحه fatf را که به تحریم سپاه می‌انجامد از دستور کار مجلس خارج کنند و در عین حال مجمع تشخیص هم با حفظ هوشمندی باید مانع افتادن کشور در دام fatf شود.
امام جمعه سلطانیه در ادامه با گرامی‌داشت  ۲۹ فروردین روز ارتش خاطرنشان کرد: ارتش یک نیروی توانمند و مقتدر در تمامی عرصه‌های نظامی و خدمت‌رسانی به مردم در بحران و بلایای طبیعی است.
انتهای پیام
captcha