تحریم سپاه همبستگی ملت ایران را بیشتر کرد
کد خبر: 3806870
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳

تحریم سپاه همبستگی ملت ایران را بیشتر کرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار خرم‌دره گفت: تحریم سپاه همبستگی ملت ایران را بیشتر کرد تا جایی که مردم به حمایت از سپاه در نقاط مختلف کشور به راهپیمایی پرداختند.

تحریم سپاه همبستگی ملت ایران را بیشتر کردبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت محمدی ظهر امروز شنبه هفتم اردیبهشت ماه در جمع مدیران خرم‌دره با اشاره به اینکه عزت و سربلندی کشور در سایه خون شهدا به دست آمده است، تصریح کرد: شهرستان خرم‌دره افتخار دارد که ۱۱۸ شهید را تقدیم اسلام و انقلاب و دفاع از حریت کشور کرده است.
وی با اشاره به نقش تاثیرگذار شهدا در ادامه بالندگی کشور، تصریح کرد: به برکت همین خون شهداست که امروز ایران در عرصه جهانی حرف برای گفتن دارد. تحریم‌های آمریکا مستقیم مردم ایران را نشانه گرفته است.
فرماندار خرم‌دره با بیان اینکه سردمداران ستمکار آمریکا ادعای حمایت از ملت ایران را دارند، تصریح کرد: آمریکا در حالی ادعا می‌کند حامی ملت مردم ایران است که حتی از رسیدن کمک‌های بشردوستانه به مردم مناطق سیل‌زده نیز جلوگیری می‌کند.
این مسئول با بیان اینکه ملت ایران هوشیار هستند، ادامه داد: مردم ایران هیچگاه تحریم‌های ظالمانه را فراموش نخواهند کرد و خام حرف‌های سکاندار دیوانه آمریکا نخواهند شد.
وی با تاکید بر این که یکی از نقشه‌های اساسی دشمنان برای ضربه زدن به کشورمان حوزه اقتصادی است، تصریح کرد: دشمنان برهم‌ریختن نظم بازار را در دستور کار خود قرار داده‌اند لذا باید اهتمام جدی برای نظارت بر بازار وجود داشته باشد.
محمدی با اشاره به تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط آمریکا، یادآور شد: این تحریم تنها موجب همبستگی بیشتر ملت ایران شد تا جایی که مردم کشور ما با راهپیمایی در مناطق مختلف حمایت خود را از سپاه با عزت ایران اسلامی نشان دادند.
فرماندار خرم‌دره با اشاره به وقوع سیل در برخی از مناطق کشور، ادامه داد: از دیرباز مردم خرم‌دره به مردمی خیر معروف هستند تا جایی که تا به امروز میزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی آنان به مناطق زلزله‌زده از مرز ۸۰۰ میلیون تومان عبور کرده است.  گروه‌های جهادی از شهرستان نیز در بخشی از مناطق سیل‌زده لرستان و خوزستان در حال ایفای نقش هستند.
انتهای پیام
captcha