۳۲۵ یتیم زیر چتر حمایت کمیته امداد ابهر
کد خبر: 3810882
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

۳۲۵ یتیم زیر چتر حمایت کمیته امداد ابهر

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد ابهر گفت: در حال حاضر ۳۲۵ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد ابهر قرار دارند.

۳۲۵ یتیم زیر چتر حمایت کمیته امداد ابهرمحسن داودی، رئیس کمیته امداد ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف کمیته امداد توسعه فرهنگ انفاق و احسان در جامعه است، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فصل انفاق، احسان و نوع دوستی است.
وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی کمیته امداد از ابتدای ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی و معنوی بسیاری را با مشارکت مردم و خیران اجرایی می‌کند.
رئیس کمیته امداد ابهر اطعام نیازمندان در قالب سفره‌های اطعامی در حسینیه‌ها، مساجد و مراکز نیکوکاری را با حضور و مشارکت خیران، تامین سبد کالا به مبلغ حداقل 200 هزار تومان برای هر خانواده مددجو و توزیع غذای گرم برای خانواده‌های تحت حمایت را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.
داودی گفت: یکی از خیران ابهری که حامی 100 یتیم و فرزند محسنین است ماهیانه مبلغ 4 میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به حساب ایتام تحت حمایت واریز می‌کند و همزمان با ماه مبارک رمضان 380 بسته مواد غذایی شامل برنج، روغن، گوشت، خرما و مواد شوینده در قالب سبد کالا به ارزش 76 میلیون تومان تهیه و دراختیار کمیته امداد جهت توزیع بین خانواده‌های نیازمند قراردادند.
وی با اشاره به برنامه توسعه طرح اکرام ایتام، اضافه کرد: در حال حاضر 325 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد ابهر قرار دارند که هزار و 890 حامی نیکوکار حمایت معنوی این ایتام و فرزندان محسنین را برعهده دارند.
انتهای پیام
captcha