برگزاری جلسات تدبر در قرآن در ۱۰ مسجد زنجان
کد خبر: 3811754
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

برگزاری جلسات تدبر در قرآن در ۱۰ مسجد زنجان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآنی کلمة‌النور از برگزاری جلسات تدبر در قرآن در ۱۰ مسجد خبر داد و گفت: این جلسات در راستای ترویج فرهنگ تدبر در قرآن درنظر گرفته شده است.

برگزاری جلسات تدبر در قرآن در 10 مسجدنعیمه قره‌خانی، مدیر موسسه قرآنی کلمة‌النور در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: جلسات تدبر در قرآن با مضمون سوره مبارکه انسان 23 اردیبهشت‌ماه تا 2خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در مساجد منتخب شهرستان زنجان برگزار می‌شود و شرکت برای عموم مردم آزاد است.
وی بیان کرد: این دوره در مسجد امام محمد باقر(ع)، مسجد قائم آل محمد(عج)، مسجد امام حسین(ع)، مسجد ثارالله، مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، مسجد سفینة‌النجاة، مسجد ولیعصر(ع)، مسجد داودقلی، مسجد امام صادق(ع) و موسسه قرآنی کلمة‌النور برگزار می‌شود.
مدیر موسسه قرآنی کلمة‌النور هدف از این دوره‌ها را ترویج فرهنگ تدبر در قرآن دانست و گفت: رمضان، ماه بندگی خداست و سوره انسان نیز در شأن و منزلت حضرت فاطمه(س) نازل شده و رمضان ماه مناسبی برای تفسیرو تدبر در آیات این سوره است.
وی همچنین به برپایی غرفه مشاوره خانواده و کودک در حدفاصل پیاده‌راه سبزه‌میدان اشاره کرد و افزود: این غرفه همه روزه به جز روزهای پنجشنبه و جمعه تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 17:30 تا 19:30 دایر است و سبک زندگی قرآنی را برای خانواده‌ها بازگو و احکام شرعی ارئه می‌دهند.
قره‌خانی ادامه داد: در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) نیز جنگ شادی برای کودکان برگزار می‌شود که کودکان و خانواده‌ها می‌توانند در آن شرکت کنند و جوایزی نیز برای آن تدارک دیده شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: در این موسسه ختم قرآن توسط قاریان برجسته استان برگزار و هر روز زیارت آل یاسین قرائت می‌شود. برگزاری جلسه تفسیر پیرامون جزئی که خوانده شده نیز از دیگر برنامه‌ است.
انتهای پیام
captcha