هدف‌گذاری فدراسیون نابینایان برای راه‌اندازی بولینگ
کد خبر: 3823657
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
مظلومی خبر داد:

هدف‌گذاری فدراسیون نابینایان برای راه‌اندازی بولینگ

گروه اجتماعی _ رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان از هدف‌گذاری این فدراسیون برای راه‌اندازی رشته بولینگ خبر داد و گفت: زنجان می‌تواند به عنوان استان معین، برگزاری مسابقات رشته بولینگ را بر عهده بگیرد.

هدف‌گذاری فدراسیون نابینایان برای راه‌اندازی بولینگبه گزارش ایکنا از زنجان، محمدرضا مظلومی، رئیس فدراسیون ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان، امروز ۱۰ تیرماه در مجمع سالانه هیئت ورزش نابینایان و کم‌بینایان استان، اظهار کرد: توجه به افراد با شرایط خاص سفارش ائمه است و البته مردم کشور ما در حوزه‌های دست‌گیری از هم‌نوعان سرآمد هستند.
وی با اشاره به اینکه ورزش نابینایان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت و خوشبختانه بسیار مورد توجه است، بیان کرد: این قشر، از دسترسی به بسیاری از مسایل جانبی محروم هستند و با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند که مستلزم کمک‌رسانی است.
وی به فراهم کردن بسترهای مناسب برای ورزش افراد نابینا و کم‌بینا فراهم تصریح کرد: در حال حاضر، فدراسیون 8 رشته ورزشی برای آقایان و 5 رشته ورزشی برای خانم‌ها راه‌اندازی کرده و حدود دو سال است که برای راه‌اندازی رشته بولینگ هدف‌گذاری کرده‌ایم.
مظلومی با اشاره به این‌که اگر در مسابقات جاکارتا بولینگ‌کار داشتیم، از رتبه‌ سوم به رتبه دوم ارتقا می‌یافتیم، افزود: زنجان می‌تواند به عنوان استان معین، برگزاری مسابقات رشته بولینگ را بر عهده بگیرد. فدراسیون هم در این راستا حمایت‌های مالی خود را دریغ نمی‌کند. امیدواریم در آینده نزدیک، همه رشته‌های مختص معلولان در دل فدراسیون معلولان جای بگیرد.
رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان یادآور شد: در‌خصوص رشته دوچرخه‌سواری هم با وجود مشکلات مالی از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم. جمعیت ما اندک است ولی کاری که پیش‌رو داریم سنگین است. از همین‌رو باید مجموعه پایدار داشته باشیم.
وی همچنین با بیان این‌که نابینایان استان زنجان در رشته دومیدانی همیشه مقام‌آور بوده‌اند و جايگاه خوبی دارند، افزود: همه مسئولان دغدغه خدمت به معلولان را دارند و امیدواریم شرایط خاصی که در وضعیت مالی کشور پیش آمده است، رفع شود.
انتهای پیام

captcha