بازخوانی فرهنگ ایثارگری؛ راهکار بهبود شرایط اقتصادی امروز
کد خبر: 3825744
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

بازخوانی فرهنگ ایثارگری؛ راهکار بهبود شرایط اقتصادی امروز

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید گفت: شرایط اقتصادی امروز حاکم بر کشور، نیازمند بازخوانی فرهنگ ایثارگری و همدلی نیروهای مردمی است.

بازخوانی فرهنگ ایثارگری؛ راهکار بهبود شرایط اقتصادی امروزبه گزارش ایکنا از زنجان، سید‌‌منصور میرمرادی، معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید، 18 تیرماه در نشست شورای مدیران و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به وجود ۷ هزار جانباز در استان زنجان گفت: به‌طور تقریبی می‌توان گفت که ۵۰ درصد از این افراد شاغل هستند و تعدادی نیمه‌شاغل و مستمری‌بگیر و افرادی نیز در دسته کمک معاش‌بگیر جای می‌گیرند.
وی با بیان اینکه برای هر یک از این افراد خدمات مربوط ارائه می‌شود، افزود: جامعه ایثارگران و جانبازان حق بزرگی به گردن جامعه دارند و باید مورد توجه قرار گیرند و در واقع هیچ یک از این افراد محروم از خدمات نیستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید تبدیل وضعیت نیروها، بحث حمایت‌های تحصیلی، مزایای قابل ارائه به کارکنان و مواردی از این دست را از خدمات ارائه شده به جانبازان برشمرد و گفت: در چارچوب قانون نسبت به پیگیری مطالبات در این حوزه نیز اقدام خواهد شد.
وی قوانین ایثارگری را جزو قوانین استثنایی در کشور دانست و گفت: تلاش بر این است تا ایثارگران مورد تکریم قرار گیرند و این فرهنگ در جامعه توسعه یابد.
میرمرادی تأکید کرد: باید نسبت به ارتقای فرهنگ سازمانی کوشش کرد و در راستای تکریم حفظ ارزش‌های سازمانی، عِرق به سازمان و از بین بردن هرگونه بدبینی و بی‌اعتمادی تلاش کرد.
وی با بیان اینکه رزمندگانی که چندین سال در جبهه‌های جنگ حضور داشتند، امروز در مظلومیت هستند، تصریح کرد: امروز ما وظیفه داریم به معنای کرامت، پاسداشت و ستایش از آن‌ها تقدیر کنیم.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروز در شرایط اقتصادی نامناسب همه باید ایثارگری کنند، گفت: همه باید ایثارگر باشیم تا از بن‌بست‌ها خارج شویم.
وی با اشاره به اینکه ایثارگران و رزمندگان سند افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: این افراد در هشت سال دفاع مقدس نیز نقش‌آفرینی داشته و اکنون در بسیاری از صحنه‌های انقلابی ایفای نقش می‌کنند.
انتهای پیام
captcha