کاربست فناوری‌های نوین؛ ویژگی سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی
کد خبر: 3828757
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

کاربست فناوری‌های نوین؛ ویژگی سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ارتقای سطح کیفی و کاربست فناوری‌های نوین ویژگی این دوره از مسابقات قرآن دانش‌آموزی بود.

کاربست فناوری‌های نوین؛ ویژگی این دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزیبه گزارش ایکنا از زنجان، جعفر گنج‌خانلو، معاون فرهنگی و پرورش آموزش و پرورش استان زنجان، امروز، ۳۰ تیرماه در آیین اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز اظهار کرد: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز بخش پژوهشی در نظام تعلیم و تربیت ما در زمانه‌ای برگزار شد که انسان معاصر در حال حاضر دچار سردرگمی و گرفتار روزمرگی است.

وی با اشاره به شرکت ۷.۵ میلیون دانش‌آموز در مراحل آموزشگاهی و ادامه آن در مراحل منطقه‌ای، استانی و کشور خط بطلانی است بر نظریه مرگ تربیتی مدرسه و در حال حاضر نقش تأثیر‌گذار و امیدآفرین قرآن غیرقابل انکار است.

گنج‌خانلو تعداد پسران و دختران شرکت‌کننده در مرحله کشوری را نزدیک به ۱۰۰۰ نفر برشمرد و گفت: در رشته تفسیر ۱۸۷ نفر، در نهج‌البلاغه ۱۸۸ نفر، صحیفه سجادیه ۱۸۷ نفر، در احکام ۱۹۵ نفر و در رشته انشای نماز ۱۸۸ نفر حضور داشتند.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: این دانش‌آموزان یافته‌های پژوهشی خود را در حوزه قرآن، نماز و عترت به ۳۱ نفر از استادان و داوران ارائه کردند.

وی با اشاره به ویژگی‌های این دوره از مسابقات ابراز کرد: ارتقای سطح کیفی رقابت‌های علمی و عملی و برنامه‌های جانبی آن، کاربست فناوری‌های نوین در آزمون کتبی مسابقات و نقد و راهنمایی توسط اساتید بلافاصله پس از ارائه دانش‌آموزان از مهمترین ویژگی‌های این رویداد بود.

گنج‌خانلو بیان کرد: ما براین باور هستیم، اندک کمبودهایی هم وجود داشت که باید به عنوان تجربه در دوره‌های بعدی برطرف شود. همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری این دوره از مسابقات و طرح این موضوع در عالی‌ترین سطح مدیریت اجرایی و تصمیم‌گیری استان گویای دغدغه ما برای برگزاری شایسته این دوره از مسابقات است.
انتهای پیام

captcha