برگزاری دوره‌های سبک زندگی قرآنی و مهدوی در خرم‌دره
کد خبر: 3831205
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

برگزاری دوره‌های سبک زندگی قرآنی و مهدوی در خرم‌دره

گروه فرهنگی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌دره از برگزاری دوره‌های سبک زندگی قرآنی و مهدوی در خرم‌دره خبر داد و افزود: ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از ابزارهای مهم برای برخورداری از جامعه ایمانی است.

برگزاری دوره‌های سبک زندگی قرآنی و مهدوی در خرم‌درهبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن محمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌دره، ظهر امروز سه شنبه ۸ مردادماه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خرم‌دره با اشاره به ادغام سازمان جوانان و تربیت‌بدنی در سال ۹۰ که به منظور چابک‌سازی صورت گرفت، اظهار کرد: این ادغام غلط در حالی صورت گرفت که مسائل مربوط به جوانان بسیار حساس است.
وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، ادامه داد: در حال حاضر با توجه به روند رو به رشد تجملات و سخت‌گیری‌ها، ازدواج به یکی از دغدغه‌ها و مشکلات اصلی جوانان امروز تبدیل شده است.
حجت‌الاسلام محمدی با تأکید بر ضرورت تسهیل در روند ازدواج جوانان، ادامه داد: با توجه به اینکه چالش در ازدواج جوانان می‌تواند ریشه بسیاری از مشکلات باشد باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان در راستای تسهیل ازدواج جوانان بهره گرفته شود.
این مسئول با اشاره به برگزاری دوره‌های مهارتی برای زوجین در خرم‌دره، ادامه داد: این کارگاه‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت روحانیون مستقر در روستا و روحانیون شهری برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌دره از برگزاری دوره‌های سبک زندگی قرآنی و مهدوی در خرم‌دره خبر داد و افزود: این دوره‌ها با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha