اعطای ۸.۸ میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی به مددجویان زنجانی
کد خبر: 3832860
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

اعطای ۸.۸ میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی به مددجویان زنجانی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک‌هزار و ۷۵۴  فقره وام کارگشایی با اعتباری بالغ ۸ میلیارد و ۸۸ میلیون تومان به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان پرداخت شده است.

اعطای 8.8 میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی به مددجویانهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: این نهاد در راستای تأمین استقلال مالی جامعه هدف، رفع نیازها و توانمندسازی آن‌ها، وام کارگشایی پرداخت می‌کند که این وام‌ها تأثیر به‌سزایی در حل مشکلات مددجویان داشته است.
 
وی مشارکت خیران در حل مشکلات مددجویان را مهم دانست و افزود: در این راستا بیش از 42 هزار حساب بانکی در صندوق امداد ولایت شعبه زنجان افتتاح شده است و جذب منابع و سپرده‌گذاری از اهداف مهم صندوق امداد ولایت است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار و 754  فقره وام کارگشایی با اعتباری بالغ 8 میلیارد و 88 میلیون تومان به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه از دیگر اقدامات کمیته امداد در راستای بهره‌گیری از ظرفیت خیرین استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری است، اضافه کرد: برنامه‌ریزی شده است که تا پایان سال 110 مرکز نیکوکاری در زنجان افتتاح شود.

صفری با اشاره به اینکه تاکنون مجوز 53 مرکز صادر شده است، اضافه کرد: در چهار ماهه نخست سال‌ جاری بیش از 46 میلیارد ریال از طریق مراکز نیکوکاری برای کمک به نیازمندان جمع‌آوری و بین آنها توزیع شده است.

وی ابراز کرد: ایجاد مراکز نیکوکاری ضمن جذب کمک‌های افزاد محله و افزایش مشارکت اجتماعی به بالا بردن اعتماد عمومی نیز کمک می‌کند.
انتهای پیام
captcha