جهاددانشگاهی بزرگترین افتخارات علمی را از آن خود کرده است
کد خبر: 3833367
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

جهاددانشگاهی بزرگترین افتخارات علمی را از آن خود کرده است

گروه اجتماعی ــ استاندار زنجان گفت: جهاددانشگاهی بزرگ‌ترین افتخار علم «درمان ناباروری» در کشور را از آن خود کرده و اولین نهادی بود که در این مسیر گام برداشت و افتخارات زیادی را کسب کرده است.

جهاددانشگاهی بزرگترین افتخارات علمی را از آن خود کرده استفتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، ضمن تبریک به مناسبت فرا‌رسیدن سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان نهاد انقلابی از یادگارهای امام خمینی(ره) به‌شمار می‌رود که مقام معظم رهبری نیز به بهره‌مندی از ظرفیت‌های نهاد تأکید ویژه‌ای داشتند.
 
وی توسعه علم و فناوری در عمل را یکی از اقدامات بسیار خوب، ارزنده و انقلابی جهاددانشگاهی برشمرد و گفت: این نهاد در عرصه عمل توانمندی‌های خود را به منصه ظهور گذاشته است.

استاندار زنجان یادآور شد: هدف شکل‌گیری جهاددانشگاهی در ابتدا متفاوت بود و اقدامات مختصری انجام می‌داد ولی امروز شاهدیم که این نهاد انقلابی در دانشگاه‌ها ورود و توسعه پیدا کرده است و به‌ویژه در موضوع علوم‌پزشکی نوین قدم برمی‌دارد.

وی افزود: در حال حاضر، جهاددانشگاهی بزرگ‌ترین افتخار علم «درمان ناباروری» در کشور را از آن خود کرده و اولین نهادی بود که در این مسیر گام برداشت و افتخارات زیادی را کسب کرده است.

حقیقی تصریح کرد: خوشبختانه جهاددانشگاهی در حوزه‌هایی چون پژوهش نیز قدم‌های بلندی برداشته و اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده است. مجموعه استانداری زنجان نیز حمایت‌های خود را از این نهاد انقلابی در استان دریغ نمی‌کند تا به اهداف عالی خود برسند.
انتهای پیام
captcha