دشمن از توان دفاعی ایران هراس دارد
کد خبر: 3835289
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹

دشمن از توان دفاعی ایران هراس دارد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه سلطانیه گفت: اگر دشمن فکر حمله به ایران اسلامی را در سر ندارد، به خاطر این است که دشمن از توان دفاعی ما خبر دارد و قدرت موشکی کشورمان وحشت به قلب دشمن انداخته است.

دشمن از توان دفاعی ایران هراس داردبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب، امام‌جمعه سلطانیه امروز، ۲۵ مردادماه  در خطبه‌های نماز جمعه سلطانیه به مبارزه بی‌امان و مستمر با مفاسد اقتصادی تاکید کرد و گفت: مبارزه با فساد مطالبه عمومی است، ولی باید با ریشه‌های فساد به صورت مستمر برخورد شود، چرا که مبارزه مقطعی و فصلی با فساد مُسَکّن است نه درمان و با تعطیلی مبارزه دوباره مفسدان شروع به فساد می‌کنند.
 
وی با تاکید بر لزوم توانمندی دفاعی و تجهیز همه جانبه در برابر دشمن اظهار کرد: اگر دشمن فکر حمله به ایران اسلامی را در سر ندارد، به خاطر این است که دشمن از توان دفاعی ما خبر دارد و توان موشکی کشورمان وحشت به قلب دشمن انداخته و این توانمندی‌ها هم برای این است که صنعت دفاعی در دست جوانان انقلابی و دارای اعتماد به نفس است.
 
امام جمعه سلطانیه با گرامی‌داشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ایران اسلامی و با بیان اینکه آزادگان کوه صبر و استقامت بودند و آبرومندانه بازگشتند و آزادگان باید خاطرات اسارت و دلاوری‌های رزمندگان را به نسل جدید منتقل کنند، افزود: مقاومت و ایستادگی رمز پیروزی است، اما اعتماد به دشمن و عقب‌نشینی در برابر او جز شکست نتیجه‌ای ندارد. 

وی به سالروز کودتای ۲۸ مرداد و سقوط دولت دکتر مصدق اشاره کرد و گفت: مصدق نخست وزیر منتخب مردم ایران به دنبال ملی کردن صنعت نفت بود و برای رسیدن به این خواسته، به ســـراغ آمریکا رفت اما دولت آمریکا از طرفـی با او وارد مذاکره شـــد و از طرفی برای برکناری او کودتای نظامی ۲۸ مرداد را طراحی و سرانجام او را برکنار کرد. 

حسینی‌نسب ادامه داد: کودتای 31 مرداد نشان داد که آمریکا به امثال مصدق هم راضی نیست، بلکه نوکر سرسپرده همچون محمدرضا پهلوی می‌خواهد، چرا که مَثَل آمریکا مَثَل سگ هاری است که چه انسان با آن کار داشته باشد و چه کار نداشته باشد، کار خود را انجام خواهد داد و لذا آمریکا حتی به آنهایی که به او اعتماد کرده‌اند، رحم نکرده است.

وی با اشاره به سالروز به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی توسط رژیم اشغالگر قدس که روز جهانی مسجد نام‌گذاری شده است، گفت: مسجد مثل جنگ و مبارزه با دشمن است و آتش زدن مسجد الاقصی نشانگر عصبانیت رژیم صهیونیستی از کارکرد مبارزاتی مسجد است.

حسینی‌نسب با تبریک عید غدیر خم، به فضائل این روز و اهمیت غدیر اشاره کرد و با بیان اینکه عید غدیر روز اکمال دین، اتمام نعمت، روز ناامیدی دشمنان است، افزود: روز غدیر آخرین و مهم‌ترین مأموریت پیامبر اسلام از طرف خدا بود.
انتهای پیام
captcha