تبیین نکات شأن نزول سوره انسان مسائل روز را هم تبیین می‌کند
کد خبر: 3836871
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

تبیین نکات شأن نزول سوره انسان مسائل روز را هم تبیین می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه ابهر به نزول سوره انسان در شأن حضرت علی(ع) و اهل‌بیت آن حضرت اشاره کرد و گفت: تبیین نکات این مناسبت مسائل روز را نیز تبیین خواهد کرد.

نظارت‌ها درست بود، فساد رخ نمی‌دادبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ابهر ظهر امروز، یکم شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر به آغاز هفته دولت و دیدار هیئت دولت به‌مناسبت آغاز هفته دولت با مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: یکی از برکات هفته دولت «ارزیابی اعضای دولت از عملکرد یک‌ساله خود و نقاط قوت و ضعف آن» است.

وی با بیان اینکه رهبری انقلاب تولید داخلی را کلید اصلی حل مشکل اقتصاد می‌دانند، افزود: توصیف تولیدکنندگان به رزمندگان جنگ اقتصادی با دشمنان، جلوگیری از نفوذ دشمن در حوزه فرهنگ و تأکید بر وجود حکم شرعی در مورد حجاب از جمله موارد مطرح شده در دیدار هیئت دولت با ایشان بود.

امام جمعه ابهر در ادامه به‌مناسبت ولادت امام کاظم(ع) و نزول سوره انسان در شأن حضرت علی(ع) و اهل‌بیت آن حضرت اشاره کرد و گفت: تبیین نکات این مناسبت مسائل روز را نیز تبیین خواهد کرد.

وی به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه از جمله گرانی‌ها اشاره کرد و افزود: چرا هر روز یک خبر آبروبر از رسانه‌ها می‌شنویم؟ روزی می‌گویند برادر فلان رئیس جمهور به دادگاه رفت، روزی دیگر می‌گویند برادر معاون اول رئیس جمهور به دادگاه رفت، روزی دیگر می‌گویند فلان نماینده به دادگاه رفت، روزی دیگر باز می‌گویند مدیر عامل فلان شرکت به دادگاه رفت، خوب اگر قانون درست باشد و نظارت درست بود این اتفاقات و آبرو‌ریزی‌ها رخ نمی‌داد.

انتهای پیام

captcha