کمک ۲۲۰ میلیارد تومانی مردم به سیل‌زدگان
کد خبر: 3838303
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

کمک ۲۲۰ میلیارد تومانی مردم به سیل‌زدگان

گروه اجتماعی ــ رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه سیل امسال ۷۶ نفر تلفات داشت، گفت: مردم ۲۲۰ میلیارد تومان به سیل‌زدگان کمک کردند.

کمک 220 میلیارد تومانی مردم به سیل‌زدگانبه گزارش ایکنا از زنجان، علی‌اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر، 6 شهریورماه در مراسم افتتاح مجهزترین سالن همایش استان‌ زنجان، گفت: مردم جمعیت هلال احمر را بیشتر در حوادث می‌شناسند، این سازمان با همه اقشاری که دوست دارند به مردم خدمت کنند، ارتباط دارد.
 
این مسئول با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی بیان کرد: جمعیت هلال احمر با ۴ وظیفه در خدمات‌رسانی به مردم تلاش می‌کند، این موضوع موجب شده تا این جمعیت زبانزد در کشور، منطقه و فدراسیون جهانی باشد.
 
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ادامه داد: در هر نقطه که انسان دردمندی باشد، این جمعیت برای کاهش آلام و تسکین و رفع نیازمندی در هر شرایطی به وظیفه خود عمل می‌کند.
 
وی تکریم انسان‌ها را از دیگر وظایف این جمعیت دانست و افزود: تلاش می‌کنیم در همه کارها کرامت انسان‌ها را حفظ کرده و به آن احترام بگذاریم. ترویج روحیه صلح و دوستی، رفاقت و محبت بین همه انسان‌ها از دیگر وظایف این سازمان است.
 
پیوندی با بیان اینکه امروز به انسجام و وحدت ملی برای عبور از تنگناها نیازمندیم، گفت: ارتقای سلامت از دیگر وظایف این سازمان است که بیشتر در بعد توانبخشی و بهداشت و درمان پس از حادثه خدمات‌رسانی می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه سیل در کشور ۷۶ نفر تلفات داشت، افزود: سیل ویرانگر با کمک‌های مردم به سیل مهربانی و همدلی تبدیل شد. در سیل اخیر، مردم ۲۲۰ میلیارد تومان به جمعیت هلال احمر برای رفع نیازهای مردم سیل‌زده کمک کردند.
 
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی گفت: ۱۷ پروژه در ۱۳ استان کشور در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از منابع مختلف افتتاح می‌شود.
 
انتهای پیام
captcha