اعزام تیم امداد و نجات زنجان به مشهد
کد خبر: 3853025
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴

اعزام تیم امداد و نجات زنجان به مشهد

گروه اجتماعی ــ رئیس جمعیت هلال احمر زنجان از اعزام تیم امداد و نجات استان برای خدمات‌رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) در قالب طرح «همسفران خورشید» خبر داد.

اعزام تیم امداد و نجات زنجان به مشهد مقدسشهرام میرزایی، رئیس جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا، از اعزام تیم امداد و نجات زنجان به مشهد خبر داد و گفت: این تیم به‌منظور ارائه خدمات امدادی به زائران پیاده حرم مطهر امام رضا(ع) در طرح همسفران خورشید فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به این‌که تیم امداد و نجات هلال احمر زنجان با یک دستگاه آمبولانس در طرح همسفران خورشید به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به زائران خواهد شد، اظهار کرد: مدت ارائه خدمات تیم امداد و نجات هلال احمر زنجان در مشهد مقدس ۱۲ شبانه‌روز است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان با اشاره به خدمات هلال احمر در اربعین حسینی، اظهار کرد: دو تیم امداد و نجات برای پوشش امدادی و به زائران اربعین حسینی مهران در کشور عراق شده بودند.

میرزایی با اشاره به این‌که این تیم‌ها با دو دستگاه آمبولانس عازم این مناطق شده‌اند، تأکید کرد: هم‌اکنون نیز ارائه خدمات امدادی این تیم‌ها در کشور عراق و مرز مهران به‌صورت شبانه‌روزی جریان دارد.

انتهای پیام
captcha