جمع‌آوری ۵۴۵ میلیون تومان نذورات در زینبیه اعظم زنجان
کد خبر: 3843507
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

جمع‌آوری ۵۴۵ میلیون تومان نذورات در زینبیه اعظم زنجان

گروه اجتماعی ــ عضو هیئت امنای مسجد زینبیه اعظم زنجان از جمع‌آوری ۵۴۵ میلیون تومان نذورات خبر داد و گفت: این مبالغ برای امورات مدیریتی، فرهنگی و عمرانی هزینه خواهد شد.

جمع‌آوری 545 میلیون تومان نذورات در زینبیه اعظم زنجانسیدجمال‌الدین موسوی، عضو هیئت امنای مسجد زینبیه اعظم زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، ضمن تقدیر از عزاداران و زائران که همچون سال‌های گذشته در ماه محرم به یاد شهدای کربلا عزاداری باشکوهی را رقم زدند، اظهار کرد: امسال 230 قربانی تقدیم زینبیه شد که 74 رأس آن به شکل حضوری یا نیابتی ذبح شد.
وی ادامه داد: به جز 74 گوسفند قربانی شده، مجموع نذورات نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده 545 میلیون تومان است که با توجه به نیات زائران در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی و مدیریتی هزینه خواهد شد.
عضو هیئت امنای مسجد زینبیه اعظم زنجان به برنامه طرح توسعه زینبیه اعظم زنجان اشاره کرد و گفت: زیرزمین این مجموعه از بدو ساخت ساماندهی نشده بود که از محرم سال گذشته با هزینه بیش از 600 میلیون تومان بازسازی شد و بانوان برای عزاداری در این قسمت مستقر شدند.
وی بیان کرد: طرح توسعه این مجموعه در 3 فاز پیش‌بینی شده که فاز نخست آن تملک 11 واحد مسکونی است و پس از آن باید این طرح در شهرداری و کمسیون‌های مربوطه به تصویب برسد و بعد از توجیه طرح وارد فاز اجرایی می‌شود.
موسوی با اشاره به اینکه 3 واحد مسکونی وسط کوچه مسجد زینبیه قرار گرفته و لازم است برای تعریض خیابان تملک شوند، تصریح کرد: این طرح فعلا روی کاغذ است و پس از تصویب، مراحل احداث آن در دو فاز 5 و 10 ساله به ثمر خواهد نشست.
انتهای پیام
captcha