۱۵ زندانی جرائم غیرعمد در استان زنجان آزاد شدند
کد خبر: 3844611
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
با حضور وزیر دادگستری؛

۱۵ زندانی جرائم غیرعمد در استان زنجان آزاد شدند

گروه اجتماعی ــ وزیر دادگستری از زندان مرکزی زنجان بازدید کرد و در حاشیه این بازدید ۱۵ زندانی مالی و جرائم غیرعمد آزاد شدند.

15 زندانی جرائم غیرعمد در استان زنجان آزاد شدندبه گزارش ایکنا از زنجان، سیدعلیرضا آوائی، وزیر دادگستری، امروز، 2 مهرماه در سفر به زنجان از زندان مرکزی این استان بازدید کرد.
در این بازدید و در مراسمی که با حضور استاندار زنجان، رئیس کل دادگستری و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان برگزار شد، ۱۵ نفر از زندانیان مالی و جرائم غیرعمد با کمک ستاد دیه و دستور دادستان کل این استان، از زندان آزاد شدند.
به گفته علی خلجی، مدیر ستاد دیه استان زنجان از ابتدای سال تا کنون 75 زندانی آزاد شدند که 5 نفر از آن‌ها خانم بودند و کل بدهی زندانیان آزاد شده 176 میلیارد و 116 میلیون ریال بوده که از این مبلغ گذشت شکات نیز 26 میلیارد ریال شامل 15 درصد کل بدهی زنجان است.
حجت‌الاسلام اسمعیل صادقی‌نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان در کاهش جمعیت کیفری که مورد تأکید رئیس محترم قوه قضائیه و مقام معظم رهبری است پیشرو است، بیان کرد: در مدت حضورم در استان زنجان ۱۹ درصد جمعیت کیفری زندان کاهش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ محکوم مهریه در استان نداریم درحالی که سال گذشته ۱۳۰ محکوم مهریه داشتیم.
انتهای پیام
captcha