دفاع مقدس هویت انقلابی و دینی کشور است
کد خبر: 3846424
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

دفاع مقدس هویت انقلابی و دینی کشور است

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای شهر ابهر با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس تداوم بخش انقلاب است، گفت: دفاع مقدس هویت انقلابی و دینی کشور است.

دفاع مقدس هویت انقلابی و دینی کشور استبه گزارش ایکنا از زنجان، سید نعمت‌الله نجیب‌حسینی، رئیس شورای شهر ابهر، 9 مهرماه در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان ابهر با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، اظهار کرد: این شهدا در میان خون و آتش از جان شیرین خود گذشتند تا شهد شیرین زندگی برای ملت ایران تلخ نشود.

وی با تاکید بر این‌که امنیت، استقامت و آزادی کشورمان مرهون خون شهیدان است، ادامه داد: آتش‌نشانان نیز افرادی هستند که با تاسی از فرهنگ ایثار، استقامت و شهادت در جامعه به هدای وظیفه خطیر خود می‌پردازند.

این مسئول با تاکید بر این‌که آتش‌نشانان در حقیقت قهرمانان اصلی شهر هستند، ادامه داد: این قهرمانان کسانی هستند که حاضرند به خاطر مردم و ادای وظیفه از جان شیرین و سلامتی خود بگذرند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان قهرمانانی هستند که در جهت حفظ سلامت جامعه و جان و مال انسان‌ها و بعضاً حتی در جهت حفظ جان حیوانات و ثروت ملی و منافع عمومی جان خویش را به خطر می‌اندازند.

نجیب‌حسینی با اشاره به این‌که در کنار شهدا، جانبازان و ایثارگران آتش‌نشانان از قهرمانان واقعی هر شهر هستند، افزود: این فرهنگ هم مرهون خون شهیدان است.

رئیس شورای شهر ابهر با بیان این‌که فرهنگ دفاع مقدس تداوم بخش انقلاب است، افزود: کشور ما از تمامی بحران‌ها و پیچ‌های تاریخی با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس عبور کرده است .

وی از دفاع مقدس به عنوان گنجینه معنوی ملت ایران یاد کرد و افزود: در حقیقت دفاع‌مقدس برای ما بخشی از تاریخ نیست بلکه هویت انقلابی و دینی کشور ما است.

این مسئول افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند جوانان مومن و انقلابی در زمانی که پای ادای وظیفه و خطرپذیری پیش آید با تأسی از همان فرهنگ به ادای وطیفه می‌پردازند که شهدای پلاسکو نمونه بارز این امر هستند.
انتهای پیام
captcha