برنامه‌های ۱۳ آبان‌ماه با محتوای غنی اجرا شود
کد خبر: 3852061
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

برنامه‌های ۱۳ آبان‌ماه با محتوای غنی اجرا شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل سیاسی و امنیتی استاندار زنجان بر کیفی‌سازی فعالیت‌های ۱۳ آبان‌ماه تأکید کرد و گفت: باید استکبارستیزی محور برنامه‌های روز ۱۳ آبان قرار گیرد و استفاده از محتوای غنی مدنظر قرار گیرد.

برنامه‌های 13 آبان‌ماه با رویکرد استکبارستیزی و محتوای غنی اجرا شودبه گزارش ایکنا از زنجان، خیرالله ترخانی، مدیرکل سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، امروز، اول آبان‌ماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های ۱۳ آبان‌ماه ضمن تأکید بر کیفی‌سازی فعالیت‌های این روز تاریخی اظهار کرد: باید استکبارستیزی محور برنامه‌های روز ۱۳ آبان قرار گیرد و استفاده از محتوای غنی مد نظر قرار گیرد.
وی با بیان اینکه باید در برنامه‌های 13 آبان‌ماه از جناح‌بندی سیاسی پرهیز و بر وحدت گروه‌های مختلف تکیه شود، ابراز کرد: در اسفند ماه انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در میزان مشارکت مردم در انتخابات بسیار موثر است.
مدیرکل سیاسی و امنیتی استاندار زنجان بیان کرد: 13 آبان 3 مناسبت بزرگ را در دفتر تاریخ انقلاب ثبت کرده و از همین‌رو همه دستگاه‌های اجرایی استان زنجان باید در برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های روز ۱۳ آبان با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همکاری لازم را داشته باشند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه این جلسه تصریح کرد: حضور پرشور مردم و دانش‌آموزان در راهپیمایی روز 13 آبان‌ماه دشمنان را خشمگین و از رسیدن به اهداف شومشان ناامید می‌کنند.
حجت‌الاسلام علی ناصر با اشاره به اینکه 13 آبان ماه سه رخداد بسیار مهم از افتخارات مهم و ملی مبارزات انقلاب اسلامی در تاریخ  کشورمان را در خود جای داده است، گفت: فلسفه شکل‌گیری یوم الله ۱۳ آبان در جامعه برای دانش‌آموزان به خوبی تبیین شود.
این مسئول بر لزوم توجه به شاخصه‌های شکل‌گیری یوم الله ۱۳ آبان تاکید کرد و افزود: ۱۳ آبان ماه فرصت بسیار مناسبی برای بیان و تبیین ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه ۱۳ آبان باید محور اندیشه استکبارستیزی باشد، بر محتوامحوری در برنامه‌های ۱۳ آبان تاکید کرد و افزود: در این روز در ۱۳ مسجد و ۱۳ مدرسه فعال استان زنجان برنامه‌های روز ۱۳ آبان برگزار خواهد شد.
ناصر ابراز کرد: باید برنامه‌های راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب باشد و تمام ابعاد نظام جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شود؛ چرا که این رویداد بازتاب تبلیغاتی زیادی به همراه دارد.
وی مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان‌ را از چهارراه انقلاب تا آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) اعلام کرد و گفت: این مراسم راس ساعت ۹:۳۰ برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha