حضور مسئولان و مردم در کنار هم سبب تقویت پایه‌های نظام می‌شود
کد خبر: 3852997
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

حضور مسئولان و مردم در کنار هم سبب تقویت پایه‌های نظام می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه خرم‌دره گفت: حضور مستمر و دائمی مسئولان در کنار مردم پایه‌های نظام را تقویت می‌کند و شرکت در راهپیمایی‌ها نشان می‌دهد، تحریم‌ها و دشمنی‌های دشمنان هیچ تاثیری در اراده ملت ایران نداشته است.

حضور مسئولان و مردم در کنار هم سبب تقویت پایه‌های نظام می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه خرم‌دره ظهر امروز، دوشنبه ۶ آبان ماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های یوم‌الله سیزدهم آبان ماه شهرستان خرم‌دره با تاکید بر این‌که تمام تمهیدات لازم برای برپایی یک راهپیمایی عظیم و باشکوه باید در شهرستان به بهترین شکل ممکن فراهم شود، افزود: شرکت در راهپیمایی‌ها نوعی اعلام حضور است که نشان می‌دهد تحریم‌ها و دشمنی‌های دشمنان هیچ تاثیری در اراده ملت ایران نداشته است.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام سازمان‌های بین‌المللی کشور ما در طی ماه‌های اخیر از رشد اقتصادی خوبی علی‌رغم تحریم‌ها برخوردار بوده است، اظهار کرد: این امر یک نقطه امید در حوزه اقتصاد برای کشور است هر چند اثرات آن در کوتاه مدت شاید قابل مشاهده نباشد.

این مسئول حضور پرشور مردم و مسئولان در برنامه‌های مختلف را مهم خواند و گفت: حضور مسئولان در کنار مردم و در برنامه‌های مختلف موجب دلگرمی آن‌ها شده و فاصله بین مردم و مسئولین را کم‌ می‌کند.

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر این‌که وجود مسئولان خدمت‌گزار و مردمی تحمل مشکلات را برای مردم آسان خواهد کرد گفت: اتحاد بین مردم و مسئولین رمز عبور از مشکلات کشور است.

وی با تاکید بر این‌که مبنای انقلاب ما پیروزی خون بر شمشیر است، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از برکات خون امام حسین علیه السلام است که هیچ وقت در برابر ظلم سر تسلین فرود نیاوردند.

انتهای پیام
captcha