مسیر‌های راهپیمایی ۱۳ آبان در استان زنجان اعلام شد
کد خبر: 3854251
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

مسیر‌های راهپیمایی ۱۳ آبان در استان زنجان اعلام شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ فردا در روز ۱۳ آبان‌ماه مردم استان زنجان همزمان با سراسر کشور در مسیر‌های تعیین شده، انزجار خود از مستکبران را اعلام می‌کنند.

مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در استان زنجان اعلام شدبه گزارش ایکنا از زنجان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان مسیرهای راهپیمایی روز 13 آبان‌ماه، نماد استکبار‌ستیزی را اعلام کرد. 13 آبان یک اتفاق گذری در تاریخ نیست، بلکه یک جریان است که یادآور مبارزه با ظالم و مستکبر در جهان است و امسال این راهپیمایی به خاطر یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در شهر زنجان، فردا از ساعت ۹:۳۰ از چهارراه امیرکبیر تا میدان انقلاب این شهر، آغاز شده و سخنران این مراسم وزیر اطلاعات خواهد بود.

در شهر ابهر نیز راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح در مسیر چهارراه امام حسین (ع) تا میدان انقلاب این شهر با سخنرانی حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ابهر انجام می‌شود.

مردم شهر هیدج راهپیمایی را از ساعت ۱۱ از میدان شهرداری تا مسجد صاحب‌الزمان با سخنرانی حجت‌الاسلام زارعی، امام جمعه هیدج آغاز می‌کنند.

مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان شهر صائین‌قلعه، از مسجد صاحب‌الزمان تا بوستان شهدای گمنام از ساعت ۱۰ تعیین شده است.

راهپیمایی روز ۱۳ آبان شهر سلطانیه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه سلطانیه در ساعت ۱۰ صبح از مسجد فاطمه‌الزهرا (س) تا گلزار شهدا آغاز می‌شود.

در شهر زرین‌آباد، حجت‌الاسلام مقدمی، امام جمعه زرین‌آباد سخنران این راهپیمایی است که از ساعت ۱۰ از مقابل سپاه تا مصلی آغاز می‌شود.

همچنین در شهر حلب، راهپیمایی از ساعت ۱۰ از مقابل بخشداری تا مسجد جامع برگزار می‌شود.

سخنران راهپیمایی روز ۱۳ آبان شهر قیدار، حجت‌الاسلام موسوی‌تبار، امام جمعه قیدار بوده و این مهم از ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا تا مزار شهدا برگزار می‌شود.

در شهر خرم‌دره نیز راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح از مسجد رسول‌الله (ص) تا مصلای نمازجمعه از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

در شهر آب‌بر راهپیمایی از میدان امام علی (ع) تا مصلی نمازجمعه از ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام منصوری، امام جمعه آب‌بر آغاز می‌شود.

راهپیمایی مردم شهر ماه‌نشان با سخنرانی حجت‌الاسلام زاهدی‌پور، امام جمعه ماه‌نشان از سه‌راهی ینگجه تا مصلای امام خمینی در ساعت ۱۰ و در شهر دندی نیز راهپیمایی از ۱۰ صبح از مقابل سپاه تا مزار شهدا با سخنرانی حجت‌الاسلام خورشیدی‌اطهر، امام جمعه دندی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha