مردم کم‌کاری برخی از مسئولان را پای انقلاب ننویسند
کد خبر: 3858899
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

مردم کم‌کاری برخی از مسئولان را پای انقلاب ننویسند

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر گفت: مردم کم‌کاری برخی از مسئولان را پای انقلاب و نظام ننویسند، چراکه یکی از آرمان‌ها و تفکر انقلاب توسعه عدالت است.

مردم کم‌کاری برخی از مسئولان را پای انقلاب ننویسندحجت‌الاسلام ابراهیم شاهسوند، مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان،  با اشاره به چهل سالگی بسیج، اظهار کرد: بسیج عصاره فضائل و نیکویی‌های یک ملت است.

وی کلید حل مشکلات کشور را حاکمیت تفکر بسیجی بین مردم و مسئولان بیان کرد و گفت: اگر امروز شاهد گسترش معضلات و آسیب‌های اجتماعی و کم‌کاری در برخی از حوزه‌ها هستیم دلیل عمده آن نداشتند تفکر بسیحی است.

وی با بیان این‌که انجام کار برای رضای خدا و خدمت خالصانه به مردم از ارکان تفکر بسیجی است، تصریح کرد: هر فردی در جامعه دارای چنین خصوصیاتی باشد، قطعاً خدمات ارزشمندی ارائه می‌دهد.

این مسئول با تأکید بر این‌که اگر نوای دلنشین بسیج بر کشوری حاکم شود دشمنان جرأت تعرض به آن را نخواهند داشت، افزود: با مدد همین تفکر بسیجی است که امروز کشورمان دارای اقتدار دفاعی بالا است که حتی دشمنان نیز بر آن تاأکید دارند.

این مسئول با اشاره به این‌که امروز یکی از معضلاتی که دامن‌گیر جامعه شده است رخنه اشرافی‌گری در بین برخی از مسئولان است، ادامه داد: مردم کم‌کاری برخی از مسئولان را نباید پای نظام و انقلاب بنویسند.

یادآوری می‌شود که در طی هفته بسیج بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه با همکاری سپاه و سایر ارگان‌ها در شهرستان ابهر برگزار خواهد شد که از برنامه‌های شاخص می‌توان به دیدار فرماندهان بسیج با ائمه جمعه، هیدج و صائین‌قلعه، غبار روبی مزار شهدا، ویزیت واکسیناسیون نیوکاسل طیور و سم‌پاشی رایگان، برگزاری یادواره شهدا، همایش والدین متربیان گروه‌های صالحین، میقات گروه‌های صالحین بسیج، برگزاری یادواره شهدا، تبیین الگوی سوم زن نه شرقی و نه غربی، همایش والدین متربیان گروه‌های صالحین و برنامه ویژه اجتماعی هزار نفری همایش اقتدار بسیج در چهلمین سال تشکیل اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha