بسیج چشم بینای انقلاب باشد
کد خبر: 3858865
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

بسیج چشم بینای انقلاب باشد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه سلطانیه گفت: بسیج باید چشم بینای انقلاب و تبیین‌کننده بیانات مقام معظم رهبری باشد.

تبیین منویات ولایت فقیه از وظایف بسیجبه گزارش ایکنا از زنجان حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب، امام جمعه سلطانیه، ظهر امروز، دوم آذر ماه در دیدار با بسیجیان سلطانیه با اشاره به آیه ۵۴ سوره مائده که بر اساس تفاسیر و شأن نزول آیه، یک مصداق آن ملت ایران است، گفت: ولایت‌مداری مردم ایران، ریشه در تاریخ دارد.

وی با بیان این‌که ولایت‌مداری از شاخصه‌های بسیجی است و عیار ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری زمانی معلوم می‌شود که نظر ولایت فقیه بر خلاف خواست و میل ما باشد، ولی تسلیم شویم، افزود: یکی از وظایف بسیج تبیین و روشنگری منویات ولایت فقیه است.

حسینی‌نسب با بیان این‌که خداوند در قرآن به پیامبر اکرم(ص) یادآوری می‌کند که به پروردگارت سوگند آنها ایمان نمی‌آورند مگر این‌که در اختلافات خود به تو مراجعه و پس از داوری میان آن‌ها حتی در دل خود نیز از حکم تو ناراحت نشوند و تسلیم کامل شوند، گفت: بالاترین درجه ولایت‌مداری تسلیم مطلق در برابر ولایت است.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به قضیه بنزین و مواضع مقام معظم رهبری و با بیان این‌که هر چند زمان طرح مناسب نبود اما طرح اجرایی شد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از ساختار قانونی کشور و کار کارشناسی در مورد اصل طرح حمایت کردند.

امام جمعه سلطانیه تأکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری به تصمیمات سران قوا خوش‌بین هستند به طریق اولی ما باید به تصمیم رهبر انقلاب اسلامی خوش‌بین باشیم.

حسینی‌نسب با اشاره به برخی تصمیمات، اقدامات و رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای از جمله حمایت از تسخیر لانه جاسوسی، عزل بنی صدر، عزل آیت الله منتظری از قائم مقام رهبری، فتنه ۷۸، فتنه ۸۸ و زیر بار ابطال انتخابات نرفتن و ... تاکید کرد: بررسی تاریخ انقلاب نشان می‌دهد که تصمیمات ولایت فقیه در شرائط بحرانی بهترین تصمیم بوده است.

وی با بیان این‌که ملاک و معیار مقام معظم رهبری قانون و ارج نهادن به کار کارشناسی بوده، عنوان کرد: بسیج به‌عنوان چشم بینای انقلاب و بازوی توانمند ولایت فقیه باید زبان گویای انقلاب اسلامی و در راستای تبیین منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام
captcha