خانه‌های قرآن از حمایت‌های مالی بی‌بهره‌اند
کد خبر: 3859178
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

خانه‌های قرآن از حمایت‌های مالی بی‌بهره‌اند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر خانه قرآن «عطر گل‌محمدی» زنجان، با بیان اینکه خانه‌های قرآن از حمایت‌های مالی بی‌بهره‌اند، گفت: کاهش قرآن‌آموزان تأمین هزینه‌های لازم را با مشکل مواجه کرده و در این بین امکان بیمه مربیان نیز تحت‌تأثیر قرار گرفته است.

تأمین هزینه‌های مادی خانه‌های قرآنی با مشکل مواجه استرحیمه همتی، مدیر خانه قرآنی عطرگل‌محمدی در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های روخوانی و روانخوانی، مراسم مذهبی، کلاس‌های مشاوره با موضوعات فرزندپروری و اخلاق در خانواده و کلاس‌های دیگر از برنامه‌های این خانه قرآنی است.

وی با بیان اینکه کمیت فعالیت‌های قرآنی همچون سال‌های گذشته نیست، ابراز کرد: استقرار دیگر مؤسسات قرآنی همچون جامعه‌القرآن در نزدیکی خانه قرآنی تعداد قرآن‌آموزان را کاهش داده و فعالیت کلاس‌ها کمرنگ‌تر شده است.

مدیر خانه قرآنی عطر گل‌محمدی با اشاره به اینکه این خانه قرآن برای کودکان 4 تا 6 سال کلاس برگزار می‌کند، ادامه داد: قصد داریم در پایان هفته‌ها برای بزرگسالان نیز کلاس‌های تفسیر برگزار کنیم اما افراد از این کلاس‌ها استقبال چندانی ندارند.

این مسئول یادآور شد: کاهش قرآن‌آموزان تأمین هزینه‌های لازم را با مشکل مواجه کرده و در این بین امکان بیمه مربیان نیز تحت تاثیر قرار گرفته است.

وی افزود: علاوه بر این کارشناسان ساختمان، برق و مکانیک در مورد فضای آموزشی ایرادهایی استخراج کردند که برای اصلاح آن‌ها نیاز به تسهیلات است و دریافت تسهیلات نیز پیچ و خم‌های خاص خود را دارد و خانه‌های قرآنی از حمایت‌های مالی بی‌بهره‌اند.

انتهای پیام
captcha