برگزاری مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش در زنجان
کد خبر: 3858858
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

برگزاری مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش در زنجان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر امور اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش در ۱۰ آذرماه خبر داد و گفت: نفرات نخست به مرحله کشوری راه می‌یابند.

برگزاری مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش در زنجانسجاد اوجاقلو، مدیر امور اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع قرآن در زندگی افراد، مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و مفاهیم ویژه جامعه کار و تلاش در زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول زمان برگزاری مسابقات قرآن و مفاهیم را 10 آذر ماه اعلام کرد و گفت: محل مسابقات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تعیین شده است و داوران نیز از همین اداره تعیین می‌شوند و ساعت دقیق آن متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء و حفظ 10 جزء و مفاهیم از جلد 24 تفسیر نمونه در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود که در هر رشته نفر نخست، یک خواهر و یک برادر به مرحله کشوری راه می‌ِیابند.

مدیر امور اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: جامعه هدف این مسابقات کارگران، کارفرمایان، تعاون‌گران و خانواده‌های آن‌ها است و علاقه‌مندان می‌توانند با تکمیل فرم و ارائه مدارک لازم به واحد امور فرهنگی ادارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها آمادگی خود را اعلام کنند.

وی بیان کرد: برای ثبت‌نام مدارکی از جمله یک قطعه عکس 3*4، کپی کارت ملی، کپی شناسنامه، معرفی از واحدهای تولدی و امور اجتماعی و کپی صفحه اول دفترچه نیاز است. در ضمن حضور نفرات نخست رشته‌های قرائت و حفظ کل همه دوره‌های پیشیین ممنوع است و نفرات اول حفظ 20 و 10 جزء تنها اجازه شرکت در رشته‌های بالاتر را خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha