ساخت سریال «شهید دکتر مجید شهریاری» در زنجان کلید می‌خورد
کد خبر: 3859213
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

ساخت سریال «شهید دکتر مجید شهریاری» در زنجان کلید می‌خورد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید سریال «شهید دکتر مجید شهریاری» خبر داد و گفت: ساخت این سریال از ۸ آذرماه کلید می‌خورد.

ساخت سریال «شهید دکتر مجید شهریاری» در زنجان کلید می‌خوردبه گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، محمدحسین لطیفی، مدیرکل صداوسیما مرکز زنجان در بازدید از روند تولید فیلم داستانی «خنچای»، ساخت فیلم‌ها و سریال‌های محلی و بومی را از آثار مورد توجه مردم دانست و گفت: ساخت فیلم «ددمان» و سریال «شهید دکتر مجید شهریاری» از دیگر آثار فاخر صداوسیمای مرکز زنجان است که به زودی کلید ساخت آنها زده خواهد شد.

وی اظهار کرد: ساخت سریال ۳۰ قسمتی دکتر مجید شهریاری ۸ آذر ماه همزمان با سالروز شهادت این شهید هسته‌ای کلید خواهد خورد.

مدیرکل صداوسیما مرکز زنجان در ادامه با اشاره به ساخت تله فیلم «خنچای»، گفت: این فیلم یک طنز اجتماعی است. فیلم داستانی ۶۰دقیقه‌ای خنچای روایت فرهنگ زیبای «خنچای شب چله» است که تازه دامادها برای نوعروسان می‌برند. 

لطیفی معرفی مکان‌های گردشگری استان و فرهنگ غنی و کهن استان زنجان را از شاخص‌های اصلی این تله فیلم دانست و افزود: این تله فیلم با حضور ۲۵بازیگر اصلی مراحل پایانی ساخت را طی می‌کند. 

وی ابراز کرد: همه عوامل تولید این فیلم بومی هستند و این فیلم داستانی شب چله ساعت ۲۲ از شبکه استانی اشراق به روی آنتن برود.

انتهای پیام
captcha