ثبت‌نام هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ادامه دارد
کد خبر: 3859910
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
تا ۱۲ آذرماه؛

ثبت‌نام هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ادامه دارد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارشناس مسئول قرآن و عترت اداره‌ اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ثبت‌نام از علاقمندان به شرکت در هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت تا ۱۲ آذرماه ادامه دارد.

ثبت‌نام هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت تا ۱۲ آذرماه ادامه داردحجت‌الاسلام اسماعیل مرادخانی، کارشناس مسئول قرآن و عترت اداره‌ اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به برگزاری ثبت‌نام «هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت» اظهار کرد: ثبت‌نام از علاقه‌مندان تا ۱۲ آذرماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این آزمون در استان همزمان با سراسر کشور با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، گفت: سنجش کمی و کیفی عملکرد مؤسسات و مراکز آموزش قرآن کریم، ایجاد انگیزه میان مردم به‌ویژه جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت و شناسایی نخبگان و استعداد‌های درخشان قرآنی از جمله اهداف مهم این آزمون است.

مرادخانی با بیان اینکه این آزمون در چهار گروه و ۱۵ رشته امتحانی برگزار می‌شود، ادامه داد: ۲ رشته در گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، ۲ رشته در گروه معارف اهل‌بیت (ع)، ۹ رشته در گروه حفظ قرآن کریم و ۲ رشته در گروه آموزش‌های الکترونیک در دستور کار این مسابقات قرار دارد.

این مسئول تصریح کرد: به افراد برگزیده این آزمون جوایز نقدی اهدا می‌شود، ضمن اینکه افرادی که امتیاز بالای ۹۰ کسب کنند لوح تقدیر دریافت می‌کنند و به افرادی که حائز نمره حد نصاب قبولی شوند، گواهی‌نامه پایان دوره اعطا می‌شود.

مرادخانی با اشاره به اینکه آزمون به‌صورت کتبی و و الکترونیکی برگزار می‌شود، گفت: شرکت در تمامی رشته‌های آزمون برای همه داوطلبان مرد و زن، بدون محدودیت سنی آزاد است و تمامی امور مربوط به ثبت‌نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha