سهم ۱۶ درصدی طارم از امامزاده‌های زنجان
کد خبر: 3860193
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳

سهم ۱۶ درصدی طارم از امامزاده‌های زنجان

گرو فرهنگی _ معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: این استان ۱۳۲ امامزاده دارد که ۲۱ مورد آن در طارم واقع شده است.

سهم ۱۶ درصدی طارم از امامزاده‌های زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، ستار صفری، فرماندار طارم، شب گذشته، ۶ آذر ماه در مراسم تجلیل از اعضای ستاد اربعین و فعالان دهه وقف ضمن قدردانی از کمک‌های مردمی برای پیاده‌روی اربعین حسینی، اظهار کرد: در طول 40 ساله گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی هر جا مردم به صورت داوطلبانه و خودجوش و با خلوص نیت وارد عمل شدند، هیچ مشکلی از مشکلات کشور نبوده است که مرتفع نشود.

وی حضور مردم ولایت‌مدار شهرستان در مقابله با آشوب‌گران در حوادث اخیر را مثال ملموسی از تاثیرگذاری حضور مردم در حل مشکلات کشور برشمرد و افزود: در صورت تداوم آشوب‌ها امنیت کشور که بزرگترین دستاورد نظام برای مردم کشور است زیر سئوال می‌رفت.

وی گفت: خوشبختانه مردم زنجان نیز همواره در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرو هستند و این امر را بارها با حضور خود در صحنه‌های مختلف انقلاب به اثبات رسانده‌اند.

صفری با بیان این مطلب که در طول 40 سال نظام مقدس جمهوری اسلامی که به طور میانگین هر سال یک انتخابات برگزار و حضور مردم نیز همواره پررنگ بوده است، اظهار کرد: حضور مردم موجب دلگرمی برای خدمتگزاری هر چه بهتر  است و مسئولین همواره قدردان مردم هستند.

فرماندار طارم ضمن قدردانی از مردم شهرستان و عوامل دخیل در جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای پیاده‌روی اربعین حسینی، گفت: امسال کمک‌های مردمی توسط اوقاف و امور خیریه و ستاد عتبات عالیات جمع‌آوری شد که هدف هر دو ارگان خدمت به زائرین اربعین حسینی بود.

وجود ۱۳۲ امامزاده در سطح استان زنجان

در ادامه معاون فرهنگی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، گفت: کمک‌های جمع آوری شده در طارم بیش از سایر شهرستان‌های استان بوده و بیش از 40 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی در طارم جمع‌آوری شد.

حجت‌الاسلام سید موسی موسوی در ادامه با بیان این‌که 132 امامزاده در سطح استان وجود دارد که 21 مورد آن در طارم قرار دارد، گفت: امامزاده‌های طارم جزو آبادترین امامزادگان سطح استان هستند که با همت خود مردم منطقه آباد شده‌اند و این نشان دهنده عشق و محبت وافر مردم طارم به اهل‌بیت(ع ) است.

انتهای پیام
captcha