ارسال ۵۱ اثر طراحی لوگوی کنگره ۳۰۰۰ شهید استان زنجان
کد خبر: 3865839
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

ارسال ۵۱ اثر طراحی لوگوی کنگره ۳۰۰۰ شهید استان زنجان

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی حوزه هنری زنجان گفت: از ۵۱ اثر رسیده به دبیرخانه کنگره سه هزار شهید استان زنجان، ۳ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

ارسال 51 اثر طراحی لوگوی کنگره 3000 شهید استان زنجانمهدی خدایی، معاون فرهنگی حوزه هنری زنجان در گفت‌وگو با ایکنا ازنجان، اظهار کرد: با اعلام فراخوان برای دعوت از هنرمندان و علاقمندان رشته گرافیک به منظور طراحی لوگوی کنگره 3000 شهید استان، علاقه‌مندان آثاری را خلق و ارسال کردند.

وی ادامه داد: بر این اساس 51 اثر به دبیرخانه کنگره 3000 شهید ارسال شد که این آثار پس از اتمام مهلت مقرر، در اختیار داوران قرار گرفت و از بین آن‌ها 3 اثر منتخب شد.

معاون فرهنگی حوزه هنری زنجان یادآور شد: با توجه به اهمیت داوری و همچنین لزوم توجه به ملاحظات هنری و تخصصی در انتخاب آثار، در جلسه داوری، هنرمندان برجسته‌ای از استان از جمله؛ ابوالفضل نظری، ابراهیم مقدم و موسی حسینعلی نیز حضور داشتند.

وی ابراز کرد: جلسه داوری آثار رسیده به دبیرخانه کنگره سه هزار شهید استان زنجان، با همکاری و مشارکت حوزه هنری و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزار شد.

خدایی بیان کرد: از آثار انتخاب شده توسط داوران کنگره سه هزار شهید استان زنجان، در روزهای آتی طی برنامه‌ای، آیین رونمایی برگزار خواهد شد و از برگزیدگان اثر تقدیر و تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha