روند روبه رشد کشور در سایه اتحاد/۴۰ سال حسرت در قلب دشمنان
کد خبر: 3866354
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

روند روبه رشد کشور در سایه اتحاد/۴۰ سال حسرت در قلب دشمنان

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار خرم‌دره با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه‌زدن به حوزه اقتصادی کشور، یادآور شد: با تمام این فشارها در سایه یأس و حسرت دشمنان امروز شاهد این هستیم که ایران اسلامی سال ۹۸ را نیز با اقتدار و صلابت پشت سر می‌گذارد.

روند روبه رشد کشور در سایه اتحاد/۴۰ سال حسرت در قلب دشمنانبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت محمدی، فرمامدار خرم‌دره، سه‌شنبه، سوم دی‌ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره با بیان این‌که آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین نهادهای هر کشوری محسوب می‌شود، تصریح کرد: نقش محوری آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده کشور بر هیچ‌کسی پوشیده نیست.

وی از مدیران مدارس به عنوان بازوان توانمند آموزش و پرورش در مدارس یاد کرد و افزود: اکثر مدارس شهرستان از مدیران خوب و با تجربه بهره‌مند هستند که دغدغه آموزش و پیشرفت دانش‌آموزان را دارند.

این مسئول در ادامه با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران اسلامی، گفت: در طول 40 سال گذشته دشمنان نظام اسلامی به ویژه آمریکای جنایت‌کار به اشکال مختلف قصد ضربه زدن به کشورمان را داشته است.

فرماندار خرمدره با اشاره به ماهی‌گیری دشمنان از آب گل آلود، ادامه داد: دشمنان امسال در موضوع افزایش نرخ بنزین بیش از 30 هزار میلیارد تومان برای سوءاستفاده از اعتراضات مردم هزینه کردند.

وی با اشاره به فرافکنی دشمنان در این حوزه، تأکید کرد: قسم‌خوردگان علیه نظام اسلامی برای منحرف کردن افکار عمومی جهانیان با پخش تصاویر اغتشاشات و به آتش کشیدن اماکن دولتی و خصوصی مردم در سایرکشورها سعی در دامن زدن بیشتر به حضور در خیابان‌ها و اغتشاشات را داشتند که با حضور مردم انقلابی و راهپیمایی علیه اغتشاش‌گران حمایت خود را از انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند و یکبار دیگر موجبات شکست سناریوی دشمنان را فراهم کردند.

محمدی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه‌زدن به حوزه اقتصادی کشورمان، یادآور شد: آمریکا چندین مستشار که اغلب نیز بازنشسته وزارت خزانه‌داری این کشور هستند برای بستن تمام روزنه‌های اقتصادی کشورمان به کار گرفته است، اما با تمام این فشارها در سایه یأس و حسرت دشمنان امروز شاهد این هستیم که ایران اسلامی سال ۹۸ را نیز با اقتدار و صلابت پشت سر می‌گذارد.

وی با بیان این‌که معلمان ما دانش‌آموزان خوبی را تربیت و به جامعه تحویل می‌دهند، بیان کرد: معلمان بهترین لحظات زندگی خود را وقف تربیت و علم‌آموزی دانش‌آموزان در مدارس می‌کنند.

انتهای پیام
captcha