کتاب «آن سوی ماه» در خرم‌دره رونمایی شد
کد خبر: 3867174
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵

کتاب «آن سوی ماه» در خرم‌دره رونمایی شد

گروه فرهنگی _ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره گفت: کتاب «آن سوی ماه» که روایتگر زندگی همسران شهدای خرمدره است، رونمایی شد.

کتاب «آن سوی ماه» در خرم‌دره رونمایی شدایرج داودبیگی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره در گفت‌وگو با ایکنا، از زنجان، با بیان این‌که کتاب آن سوی ماه روایت همسران شهدای شهرستان خرم‌دره است، عنوان کرد: این کتاب را مهری صادقی به رشته تحریر در آورده است.

وی با بیان این‌که چاپ این کتاب توسط انتشارات مهرگان دانش انجام شده است، اظهار کرد: این کتاب در 171 صفحه به چاپ رسیده است.

داودبیگی با اشاره به موضوع این کتاب، یادآور شد: کتاب آن سوی ماه، روایت تلخ و شیرین از برگ زندگی 12 همسر شهید از شهدای شهرستان خرمدره است.

این مسئول ادامه داد: کتاب «پرواز با اباذر» زندگی نامه شهید اباذر فیروزی، «پرواز از فاو» زندگی نامه شهید فرهنگ حاجیخانی، «زخم‌ها» خاطرات ذکرالله کشاورز افشار از آثار مهری صادقی است.

وی با اشاره به نقش ماندگار شهدا در عزت و سربلندی کشورمان، یادآور شد: تالیف کتب گوناگون از زندگی شهدا علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ماندگاری شهدا نقش مهمی در تبیین اندیشه‌های والای شهیدان به نسل امروز دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمدره تصریح کرد: باید از نویسندگان و مولفان حمایت‌های لازم صورت گیرد تا شاهد پویایی فرهنگ و هنر در جامعه باشیم.

انتهای پیام
captcha