راه‌یابی 2 پایگاه مقاومت بسیج زنجان به جشنواره کشوری اسوه
کد خبر: 3867456
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰

راه‌یابی 2 پایگاه مقاومت بسیج زنجان به جشنواره کشوری اسوه

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره اسوه با هدف ارتقای سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج بیان کرد: تعداد ۸ پایگاه مقاومت بسیج از میان برادران و ۸ پایگاه مقاومت بسیج نیز از میان خواهران به جشنواره استانی و 2 پایگاه به جشنواره کشوری راه یافتند.

راه‌یابی 2 پایگاه مقاومت بسیج زنجان به جشنواره کشوری اسوهبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز، 8 دی‌ماه در آیین اختتامیه جشنواره استانی اسوه اظهار کرد: مساجد، مکان‌های پویش انقلاب به حساب می‌آیند و به برکت وجود این سنگرها انقلاب اسلامی از چنگال دشمن مصون مانده است.

وی فعالیت‌های فرهنگی را یکی از اقدامات مهم بسیج و سپاه خواند و افزود: سالانه 15 تا 20 هزار کار فرهنگی در سطح استان زنجان انجام می‌شود که بخشی از آن مربوط به اقدامات اردوهای جهادی در راستای محرومیت‌زدایی است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه چهره غبارآلود باطل زیر ماه پنهان نمی‌ماند، ابراز کرد: مردم همواره در مسیر حق حرکت می‌کنند و همیشه پیروز میدان هستند و افرادی که در صف فتنه‌گران و در جبهه باطل می‌جنگند، همیشه شکست خواهند خورد.

این مسئول بسیج را نمونه بی‌نظیر گروه‌های مردمی با اهداف والای انسانی خواند و گفت: دشمن از نیروهای بسیج کشور هراس دارد؛ چراکه بابصیرت و گوش به فرمان ولایت در صف اول خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان قرار دارد.

سردار کرمی با اشاره به برگزاری جشنواره اسوه با هدف ارتقای سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج بیان کرد: با سنجش پایگاه‌های مقاومت بسیج که در سطح استان زنجان صورت گرفت، تعداد ۸ پایگاه مقاومت بسیج از میان برادران و ۸ پایگاه مقاومت بسیج نیز از میان خواهران به جشنواره راه یافتند.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان نیز در این همایش با اشاره به تاریخ صدر اسلامی و فتنه‌هایی که از آن زمان گریبانگیر مسلمانان بوده، ابراز کرد: همیشه در تاریخ فتنه داشته‌ایم و از این به بعد هم خواهیم داشت و نبرد بین حق و باطل همیشه وجود دارد.

وی ادامه داد: فتنه‌ها باعث شد که امام علی (ع) 25سال خانه‌نشین شود و سکوت کند و بعد از 25 سال حکومت را به خواست مردم پذیرفتند؛ امام حسین (ع) نیز اگرچه در ظاهر شکست‌خورد ولی تاریخ نشان داد که پیروزی از آن جبهه حق بود.

بیگدلی با تأکید بر این‌که راه‌حل مشکلات کشور توجه به توانمندی‌های داخلی است، خاطرنشان کرد: ما در صنعت دفاعی، سدسازی،علوم بنیادی و... که پیشرفت خوبی داشته‌ایم به دلیل تکیه‌بر توان داخلی بوده است. باید از دشمان قطع امید کنیم یک به بار به دشمان در برجام امید بستیم و نتیجه‌اش را دیدیم.

وی بابیان اینکه ما در جنگ، مقابله با تهاجم فرهنگی، انقلاب و.. که وحدت داشتیم پیروز شده‌ایم، افزود: اگر در ناامیدی به دشمن هم وحدت داشته باشیم حتماً به نتیجه می‌رسیم.

انتهای پیام
captcha